Äntligen fredag del 7
Jo jag märker det, riktigt tråkigt :(
Fast själv är jag tyvärr inte på något underbart fredagshumör..
Jo jag märker det, riktigt tråkigt :(
Fast själv är jag tyvärr inte på något underbart fredagshumör..
anne på grönkulla
Vet inte, bara inte så glad idag. Lider av panikångest sedan 2 år tillbaka. Därav mitt ständiga liv vid datorn. Saknar folk, saknar mina vänner. men jag är för feg/rädd för att umgås med dem. Blir bara tungt ibland. Känner mig för att sätta mig i ett hörn och gråta eller nått. Men det löser ju ingenting, så därför gör jag inte det.
Klart ni betyder massor för mig :) Trodde aldrig att en tråd kunde innehålla så många underbara människor. Men det är något vist med att träffa folk på riktigt.
Gråta gör jag nog en annan dag. Skan og gå o lägga mig o sova i stället. Blir nog en bättre dag i morgon. Det är ju faktiskt helg!
Tack töser för att ni finns och natti natti!
Mmm.. glögg o pepparkakor. o inte en dag för tidigt.. *ställer ut på bordet till alla andra julisar*
Plockar lite besviket bord den kalla glöggen och ställer in pepparkakorna i skåpet. Kanske var lite tidigt :(
oki
Klart det räcker till alla och några till. Tog mig friheten att baka lussekatter tills ikväll också
*Ställer fram nyvärmd glögg, pepparkakor och lussekatter*
Såg att julskyltningen är uppe *myser*
Gabie
That's the spirit!
Jag köpte min klänning o slöja idag Är helt underbart överlycklig.. om ni vill kika
groups.msn.com/LadyCecilia/klnning2.msnw
Japp lokal bokad o frisör.. datum är satt till den 28 april
Tack