Äntligen fredag del 7
Heeeej gumman! Maken ska på en sån där hårdråkkskonsär i morgon, så han ligger på soffan just nu och pillrar mig på fötterna. Lite pre-pay eftersom jag nog måste hämta honom efteråt.
Heeeej gumman! Maken ska på en sån där hårdråkkskonsär i morgon, så han ligger på soffan just nu och pillrar mig på fötterna. Lite pre-pay eftersom jag nog måste hämta honom efteråt.
Men du, hur gick din systers bröllop? Har du sett bilder?
Här har man missat!
Rystall - visade bilden på Albin, maken sken upp som en liten sol. En sån tröja ska även vårt barn ha, när bebisen nångång kommer...
Äpv - håller tummarna för dig! Vi har börjat utredningen och hejåhå, det var inte lite man skulle hålla på med.
MC - grattis till powershoppingen! Det är alltid trevligt att få shoppa
Janos - du ligger efter! Våra julkort är påskrivna, adresserade och frankerade. Väntar bara på den där julpåsen som man får från posten så jag kan skicka våra julkort
Cindy - tråkigt att höra. Det går att bli fri från PÅ, jag vet för jag har också haft det. Usch, tycker så synd om dig! Kram!!
ApG - du är världens klokaste och snällaste. Så det så.
Nu ska jag gå o nanna - jobb imorgon!
Kram på er allihopa!!
Och innan jag glömmer. Jag o maken har varit på dejt ikväll. Vi gick på bio och såg:
Saw III - njae. 1 & 2 var bättre. Jag blev inte ens rädd. Jag blir ju rädd för det mesta på bio så...
Borat - den var hysteriskt rolig. Se den.
Nu måste jag gå och sova.
ApG - din kommentar om brudpar, du har rätt. Det är bara jag som är cynisk och inte alltid ser det vackra.
För övrigt har du fullständigt rätt om starka vänskapsband oss emellan. Maken blir förvirrad ibland när jag pratar om er, eftersom jag använder era nick. När jag sen säger "men du vet, dom i fredagstråden" så fattar han men det tar lite tid.
Ahhhhhhhhhhhhh! glöööögg! Mumma!!
Va tusan ska man hitta på i julklapp till sin make? Vad ger ni? Har extremt dålig fantasi just nu. Hjääälp!
London säger du... Trevligt! Tror nog att det risk för hysteri dagarna innan, men själva julhelgen är nog himla trevlig.
Hur länge tänkte ni vara där?
Fast å andra sidan är London dyrt. Rom kanske?! ApG kanske har nåt tips?
Hur länge stod ni i kö förresten? Vi har precis börjat med 30000 (nu överdrev jag lite) olika prover som ska tas enligt ett strikt schema. Har en känsla av att det här är bara början, eller hur?
Oj, 2 år... Då är jag... 37... Jaja, inte dödsgammal iallafall...
Det som stör mig är att de inte vill berätta mer än ett steg i taget, förstår du vad jag menar? Jag vill veta hela processen på en gång, inte gå och fundera på vad som händer längre fram. Man kanske ska ta upp det med läkaren? Jag vet inte heller om jag är helt nöjd med läkaren ifråga, jag tyckte han var lite... Speciell... Äsch, det kanske är jag som är lite överkänslig.