Äntligen fredag del 7
He, he... ska se om jag kan fota tygstycket när det är färdigt så får ni se.
He, he... ska se om jag kan fota tygstycket när det är färdigt så får ni se.
Äntligen fredag .
Och vet ni... jag klarade min budget i november så jag får bonuspengar till jul!!! Där ser man vad det kan göra när man blir jagad med blåslampa av chefen
Hallå! *äpv kommer hemsimmande från en dag på jobbet*
Allvarligt talat, vad händer med vårat väder? *rädd*
Skulle besöka kunder i Mölndal idag och det var ju översvämningar överallt. Och bilköerna hem var enorma. Maken har längre att köra och har köat i över en och en halv timme nu och har fortfarande en bra bit kvar (vanligen tar det honom omkr 40min hem). Sen får man ju köra genom hela sjöar oxå och det känns allmänt farligt. Jag var själv en bit in i mötande trafiks fil när jag körde genom en av sjöarna. Mötet fick väja för mig. Jag såg ju inte riktigt var jag var. *skäms*.
Vet ni???
Gi-metoden är faktiskt inget kul alls. Jag tänker börja äta lite godis igen...
Grattis till de 2 kilona .
Gi innebär i stora drag att man tar bort alla snabba kolhydrater som pasta, potatis, ris mm, samt allt socker. Meningen är att vi ska köra en "rivstart" de första två veckorna och sedan börja tillföra lite kolhydrater igen.
Har varit en del goda och spännande nya rätter att prova helt klart, och vi kommer nog fortsätta att byta ut kolhydraterna mot div olika grönsakssammansättningar, men jag tänker inte förbjuda mig själv att unna mig lite annat då och då. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och börja träna istället
Eller hur Fru studstjej!!!
Det borde vara fredag varje dag!
Det är ett sunt resonemang APG.
*Funderar på om det är vettigt att ta en pepparkaka till*
Åh, va härligt det låter! Då blir du riktigt långledig över ju då?
Hej. Har ni jag missat er nu? Har ni gått och lagt er?
Ok, det har ni. Och det borde jag oxå göra.
Godnatt och kram till er alla. Och kom ihåg att i morgon är det äntligen fredag
Å, hoppas ni får en underbar resa APG!
För vår del blev det London iallafall . Vi åker den 21:a och kommer hem natten till den 26:e.
Idag har vi varit och fyllt på med nya produktkataloger för 2007 som vi ska dela ut till våra kunder nästa vecka. Och eftersom maken och jag numera jobbar på samma ställe och har kontoret hemma så ser det ut som "hej kom och hjälp" här nu. Försöker röja lite, men vart gör man av allt
Ok om det bara hade varit katalogerna, men alla brochyrer, listor, prover... nån som vill ha lite pennor förresten? Eller limroller? Eller datarengöring?
Sjung dumdumdidum städa ditt rum...
Anne, kommer du vara kvar i bredbandland eller ska vi säga god jul redan nu?
Cinderella: berätta!!
Öh.. va skulle det föreställa Rystall?
Cinderella: Wow, får du kladdkaka över när du har bakat! *imponerad*
Gomorron Janos
Nä men det här går inte för sig Janos, vi får lära dig shoppa i Stockholm
Här var det lugnt idag