Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 7

fasAN va jobbigt d ska vara att byta mejl! man kan inte bara kopiera listan och mejla in den. inte ens att kopiera adressen och klistra in den på nya.
    *suck*
    därav alla stav-fel - inget vasalopp här inte.

men är inte förvirrat men sant lite av våran paroll här?

• mammacatta

jag var ute i regnet och gick i en timme. ALLT var dygnsurt efteråt. detta lär straffa sig imorgon i foorm av en öm rygg och en snorig näsa.

det var inte ens roligt - bara nyttigt.
    å inte ens det om jag tänker efter.

men du har väl aldrig regn misstänker jag...
    tänkte på det - finns ju en hel del ställen med mera regn - finns d en risk för att du hamnar där eller får man önska liiiite ialllafall?

• mammacatta

va MYYYSIGT d låter!
    lervälling alltså.

men sånt väder är vi ju begåvade med här i norrland åxå! vi hade ju VÄRSTA regnet för några år sen - svårmor kunde inte ens åka hem!

alltså inte så ofta.

men ibland.

d värsta jag frusit var faktiskt en vinter i barcelona. *brrrr* den jackan fick myrorna när jag kom hem - den var aaaaldeles för varm för svedala kan jag säga...

• mammacatta

nej nu här jag mitt namn från kudden: *caaattaaaaaa*
    den vill ha sällskap.

å ni som tycker d är tidigt - ni är inte med imorgon kl 6åtretti när reveljen går!

• mammacatta

jaha, d var ju tur att jag gick å la mig när jag gjorde - 4åtretti var det lösbajsochspya. jätteskoj.

men jag har varit på ikea/mekka å handlat åt lilla mormor! hin har ju flyttat och behövde MAAAASSOR! även om d var nån annans pengar så var d lika befriande - om inte bättre eftersom jag inte har 29857 kassar i hallen...

• mammacatta

å tänk att man tycker att en väska i äkta läder för 350 bagis var DYRT - å jag betalade inte ens själv...
    :D:D:D

snart är d helg så man slipper morsan lite.

idag så kläckte hon ur sig följande: nääää, inch är ju inte tum heller.
    raskt föjlt av: men jag som har varit i england VET att de är stockkonservativa (som svar på mitt påstående/siande att jag tror att USA går över till metersystemet efter GRB...)
    som om hennes besök där gör henne till expert och att om hon skriker ut det 7 gånger så blir d MER rätt.

*suck*
    jag tror att jag begåvats med två svårmorar.

hon har ju flyttat och vi har hjälp henne med monteringar, därav det idoga nötandet.

• mammacatta

bulla? jo ja tackar! *sätter mig i den supermysiga soffan*

• mammacatta

jo, jag måste erkänna jag åxå att jag hör kudden ropa...

sov gott alla fantastiska fredagsdamer!

• mammacatta

jag blev åxå lite nyfiken på vilken tråd anne härjar i. annars har jag drabbats av d där fenomenet jag åxå, jag går nästan bara in på trådar som jag skrivit i länge (läs här) eller i trådar där jag får bli lite arg. *självanalys pågår* jag kanske försöker få lite utlopp för min frustration kanske...

• mammacatta

då måste jag dit genast! *tar en avstamp som en seriefigur*
    woooooisch!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7