Äntligen fredag del 7
Äpv: Kolla med länstyrelsen och lantmäteriet om dom har rätt att bygga garage så nära ert hus. Det fick nämligen inte mammas granne.
Äpv: Kolla med länstyrelsen och lantmäteriet om dom har rätt att bygga garage så nära ert hus. Det fick nämligen inte mammas granne.
Visst finns det vin Cinderella! Grannen och tillika ordförande stack en vinflaska under armen på mig när jag varit där för att spy galla över grannhel..et. Grannen tyckte att jag kunde behöva lite vin. Synd bara att jag inte kan dricka upp hela. Så du får gärna ett glas eller tre.
Tycker att det hela med galningens mail är mycket olustigt. Osis att maken är borta just i kväll. Känner mig lite skraj.
Jag har väl berättat att samma granne har stått och kastat ägg på förbipasserande från sitt vardagsrumsfönster.
Grattis Janos! Du är verkligen oslagbar. Ingen kan mäta sig med dig. Iallafall inte när det gäller jämna nummer
Mammacatta: Jag sitter i styrelsen för vår bostadsrättseförening. Men vi skall kontakta vår juridiska och ekonomiska förvaltare på måndag. Dom får ta över ärrendet. Men jag har lite onda föraningar att det inte är slut med detta. Skulle inte förvåna mig om danskdj..larna tuttar eld på kåken på pin-ki.
JAg hade nog tänkt att komma på fredagen. Är inte det en sjlvklarhet för ett fredagsgäng
Boka på du bara.
Men ÄPV det är faktiskt helt normalt. Det är ju så att magen svullnar eftersom den gör sig redo att ta hand om ett litet befruktat ägg. Men när det inte kommer nåt så blir det mens istället. Så du kan faktiskt visst vara gravid.
(Hoppas-hoppas)
Janos, jag vet inte riktigt men... sa du nått. Jag uppfattar lite dåligt.
Vet ni tjejer?
Det är:
Äntligen Fredag!!