Äntligen fredag del 7
*båda änglarna sover och jag skyndar mig att vara social*
HEEEJSAN!
grattinerar anne till finfina 1800 och även till att ha blivit snäst åt i en tråd.
petiga människor finns det gott om. (om klädkod)
*båda änglarna sover och jag skyndar mig att vara social*
HEEEJSAN!
grattinerar anne till finfina 1800 och även till att ha blivit snäst åt i en tråd.
petiga människor finns det gott om. (om klädkod)
*med sån irriterande näsvis röst*
jomen förstår du anne, ibland så måste man LETA efter nåt att anmärka på, och då stack du fram din särdeles söta lilla näsa och PANG så fick du dig en snäsning...
kanske bt är ett ställe att få ur sig sin PMS. bättre än att hamra på maken sas...
var d inte så att gable ställde sig i kö till en lgh för nåt år sen redan...? hon och maya höll på och ojjade sig där..?
*knaaaaaak*
kollade fö min mejl. SJUKT många mejl, alla från er.
min man hade åxå frockcoat, jättesnyggt! det passade så mycket bättre med en lite äldre intoning till min klänning. sen är hans köpt och måttad på honom - inga sluttande axlar eller korta ärmar så långt ögat når! ända till långtbortistan...
*sjunger*
feliz navinad, prospero ano y felicidad...
ska genast glida in på FL och spana in.
sen, jag HADE sett dina kort äpv, minnet är inte så bra bara...
*klappar tafatt på axeln*
jag är så dålig på att trösta, men jag gör mitt bästa.
*kram*
jahaja, lördag morgon och jag fick sova ut - ända till 7...
då har jag bara en snoris ändå, så SÅ farligt är d nu inte.
cindy: *skickar mod och en styrkekram*
va jobbigt! panikångest är inget att leka med, har haft en släng av sånt när d gäller folksamlingar. fick helt enkelt panik och gråtattack när det blev trångt runtom mig. jättetrist, för man ser inte så många konserter då. men här i norra delen är det inte så mycket folk, så här går det bra!
de invigde fö en ny galleria här i förrgår: in: heter den. med två prickar efter. ALLA fina och braiga butiker kom hit, bla zizzi. så jag och morsan rusade dit i folkmassorna (bra med pansarvagn, flåt barnvagn ) och hon köpte kläder till mig för 1000 spänn... hon ville inte skämmas över mig på travgalan. *sjunger* men lika glad är jag för det, men gladast är nog zizzi...
nu: melodikryss... maken sover, han var på fest igår. ska hoppa i hans säng ltie först
*håller tummar för hebbe som tusan*
kikar bara in för att se vad ni gör, men måste nog säga hejhej på en gång. maken blir så sur om jag surfar när han är hemma...
*skrubbar a mig mot janos*
jag behöver lite inspiration och igångsättningwshjälp.
vi ska ju arra en bild åxå. (i år blir det nyårsfest på korten)
*vinkar tillbaka*
hejhej albin, trevligt att du hälsar på!