• janos

Äntligen fredag del 7

Vi har ju oxå ett katt-troll här hemma. Inte så fluffig, men ack så stor när han lägger sig i sängen. Igår kväll fick jag ligga under halva mitt täcke och halva makens, för att inte frysa

*nääää, det går faktiskt inte att flytta på en sovande katt* ;)

• janos

Mycket fabriksprat just nu. Måste ju få erkänna att vi har gett oss in på den fronten vi med...*ler generat*

I måndags slutade jag med p-pillerna. Känns jääääätteläskigt!

Men det är ingen som vet om det ännu. Men fredisar delar jag gärna med mig till

*snälla säg att vi har gjort rätt, för jag är såååå nervös*

• janos

Filofax har jag ingen.....det kanske går bra ändå ;)

• janos

Hmmmmm, Ica.......tror du inte att Willys har någon fin kalender istället! ;)

• janos

Det låter toppen, Gable

Hur länge har fabriken varit i gång? Får man fråga sånt?

• janos

På större företag och fabriker brukar man dela ut julbonus....det kanske är något sånt på gång ;)

• janos

Tycker personligen att den här fabriken är lite pirrig. Det bästa vore om det bet på en gång, för då "kan" jag inte ändra mig

• janos

Maken och jag har nog insett att vi kommer aldrig komma till skott, om vi inte sätter fart nu

.....och sen är det ju just det att man inte vet hur lång leveranstid det är. Fel av mig, leveransen vet man ju, men inte innan ordern har gått iväg.

• janos

Tack för det, Gable. Detsamma till er. Jag hoppas på en fin julbonus åt er ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7