Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Äntligen fredag del 7

Nej så sött.. o så hemskt..

• Fru Cinderella

kanske inte.. *skrattar* nej så synd om en.. ser redan rubrikerna "2-åring attackerad av tomte, julen ställs in"

• Fru Cinderella

*gääääääääääsp*

• Fru Cinderella

svårmor *tihi* Mycket bra namn SvårMor, ytterst passande felstavning ;)

• Fru Cinderella

Nu ska liten Cindy in o köpa julklappar

• Fru Cinderella

stackars janos :(

• Fru Cinderella

I dag har jag lyckats med mycket, både bra o dåliga saker.. jobbat, spenderat 2,5 timma jagandes julklappar åt mamma bland alla andra idioter som virarr omkring. Kom hem med två klappar och en tiara till mig

Lyckats paja elen i halva lägenheten, promenerat mindre lycklig till ica, stått som ett fån o efter en halvtimma o lite hjälp så lyckades jag komma på vilken jag skulle ha.. hade självklart tagit med mig hela klumpen o inte bara proppen *morrar* Fick ett skratt o en kram av hon som hjälpte mig.. kände mig mindre som en 2000-tals kvinna vid det laget.. fixade proppen och for sen runt som en virvelvind i 1 timma städandes hemma *pust* o nu ska klappar slås in.. *pust* Hinner klart innan vänner o ugly betty i alla fall *tihi*

• Fru Cinderella

APG
    Jo jag beklagade mig först så klart. Usch vad dum jag kände mig i affären när jag hade med mig hela klumpen o frågade varför ingen av propparna fanns i min storle. Men proppen sitter ju i klumpen.. duma mig

Gable

Aj aj

• Fru Cinderella

FREDAG

(Janos, beklagar din mammas vovve)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7