Äntligen fredag del 7
En amerikansk film från häromåret som heter "ett hus av sand och dimma" - rätt bra, men sorglig...
Tycker du jag är så aktiv? Jag tyckte ju det var rätt lugnt...
En amerikansk film från häromåret som heter "ett hus av sand och dimma" - rätt bra, men sorglig...
Tycker du jag är så aktiv? Jag tyckte ju det var rätt lugnt...
Tack tack!
Grattis, janos!
Ja, du var ju tvungen att bevisa dig för att få behålla kronan nu när mc gav sig in i leken på allvar igår!, ju!
Höstigt. Ingen regn idag dock - tidigare i veckan var det soligt men höstkänsla...
Fluff??
jag är oxå supertrött
O, vad pedagogisk man verkar bli som förälder... - själv klarar jag knappt att ta ansvar för min egen dygnsrytm... men häromdan funderade kollegan på om de klarade att ha kvar sin vovve o då fick jag en stark känsla av att vilja ta hand om hundsignen - då skulle jag åtminstone på öva lite på att vara ansvarig...
Skulle gärna ha hund, och skulle de (mot förmodan) bestämma sig för att de inte kan behålla honom så skulle jag gärna ta honom. Det är ju bara det att jag reser en del och så, så jag skulle få ändra tillvaron en hel del isåfall, för att ta väl hand om honom. Men jag tror de vill ha kvar sin raring iallafall - han är så dögo!
Är så sjuuukt trött ikväll - kan inte förklara detta!
Ja, det är den enda trösten!
Åh, vad kul! Vi bor i en tvåa hemma (ja, nu bor ju maken där, medan jag är på vift mesta tiden... ) men när jag flyttar hem igen så lär vi ju behöva se oss om efter nåt större rätt snart efter det. Misstänker jag...