Äntligen fredag del 7
Den första jag någonsin gjort själv och den gick alldeles utmäskt att äta
Den första jag någonsin gjort själv och den gick alldeles utmäskt att äta
Jo då Janos ALLT är julpyntat o i stort sett alla klapparna är shoppade Nu ska bara julafton infinna sig också *myser*
Oj oj oj vad ni har kämpat här... imponerad
Natti natti töser!
Mmm.. kladdkaka med grädde till fruskot
... Kom precis hem från middag hos mamma. Åt hennes pannbiff sås och potatis på min beställning! Mums, inget går upp mot riktigt MammaMat
Själv sitter jag på jobbet o längtar hem till värmen, är så kallt här *burr* Gamla hus är inte gjorda för vintern..
Grattis Grattis Gumman
Rystall
Oj, kramar om
Ja wow fredag!
Tror dock alla är så upptagna med att det är jul att man inte ens tänker på att det är fredag!
Jag o sambon sitter här med varsitt glas rött och väntar på att den smaskiga pajen ska bli färdig.. skål på dig janos!
Jo vi har redan skjutsat skinkan in i ungen och griljerat klart den, gjorde det lite tidigare idag ;)
Jag finns också här i morgon av precis samma anledning ;)
Natti Natti
Rystalls tråd? *nyfiken*
God Jul på er alla! Här är det StoraStädDagen, fy vad mycket vi har rotat igenom saker och slängt tidningar och gud vet vad *pust* Men nu är det kaffebreak innan golvet ska skuras!
Mmm.. kaffe är livets dryck!
Jag är här som alltid janso
Mmmm *myser* Julafton!
janso *skrattar* janos så klart.. vad fel det kan bli på morgonkvisten.. bara ett s och du hade vart en delikat maträtt jag inom kort kommer slaffsa i mig
Gable
Jo det var något nytt, intressant
Hmm.. borde vara vilken dag som helst nu om tre månders regeln gäller.. kanske dags då Hilde