• Rystall

Äntligen fredag del 7

Vad synd att du bor så långt bort Hilde annars hade du gärna fått lämna Zilla hos oss.

• Rystall

Åh vi har förstås oxå pissväder.

• Rystall

Åh vad skönt att höra ÄPV. Det känns alltid bättre när man kommit fram till ett beslut. Att det är bestämt liksom. Jag hoppas verkligen att det går bra med ivf, men om det inte går så hoppaas jag på en snabb utredning. Har ni funderat på nått land?

• Rystall

Nä det blir nog inte nån sån grannfejd.

*Viskar* Vi har dock hittat ett fint hus vi vill ha, fast det ligger hemma i Kalmar och maken är liiite seg på att flytta från stan. Mamma skall gå på visning på måndag. Vi hoppas kunna se huset till jul om inte budgivningen dragit igång då. Men vi får väl övertala ägarna att inte sälja förän vi tittat. Håller verkligen tummarna. Nyrenoverat och billigt! *Viskar*

• Rystall

Lisa skall sova vara och snäll annars kan det hända att Lisa får smäll
    Åtminstånde av John Blunds sandsäck i morgon på jobbet.

• Rystall

Jag kom inte in på skolan jag hade sökt Har reservplats 29 i min urvalsgrupp. 18 st antagna. Det är lottning som gäller hela vägen.

• Rystall

Hej girlisar!
    Det var en utbildningstjänst jag sökte. Skulle alltså få betalt (full lön) under tiden jag pluggade mot att jag måste arbeta i 2 år på avdelningen som kompensation. Men jag var ju tvungen att söka utbildningen som alla andra och kom inte in. Alltså ingen utbildningstjänst heller.

Vi har iallafall budat på huset i Kalmar.

• Rystall

MC. Du har fått svar på ditt inlägg på FL.

• Rystall

Ja du Janos, den skall du allt få kamp om.

• Rystall

Vi budar för fullt. Det är strid mellan oss och en annan familj. Men det avgörs i morgon.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7