• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • äntligen på väg

Räddningen kom precis så jag slapp undan för tillfället. Maken ringde och sa att han är väg hem och skulle köpa med sig fika, så jag får ta skräpet sedan. En räddning helt i min smak .

• janos

Hääääj tjejer!

Äntligen har maken släppt taget om datorn en liten stund ;)

Jag har läst ikapp, men minnet är för kort för att kommentera allt ni har skrivit

Grattis Rystal till 2400! Bra jobbat

*håller tummarna för äpv*

• janos

Ikväll är det dags för julfest med jobbet och jag är NOLL sugen på det Vill vara hemma med maken istället, men han anser att jag kan åka och äta och sen komma hem. Han har säkert rätt....tyvärr! Jag borde åka

• anne på grönkulla

Jag förstår precis hur du känner janos, men ofta är det roligare när ma väl kommer dit - även om man får tvinga iväg sig. Så skutt iväg med dig nu!

• janos

Har inte fått mens ännu, men har bestämt mig för att testa nästa vecka, utifall att mensen dyker upp.

Känner mig "annorlunda" i underlivet.... *läskigt*

• anne på grönkulla

Nu var det ju inte riktigt så jag menade - det var ett försök att uppmuntra dig till att komma ivg och ge det en chans att bli skojigare än du förväntar dig, juh!

• mammacatta

ohooooo, nu blev jag lite pirrig i magen - kanske TVÅ...?
    *håller tummarna så jag vitnar för äpv å janos*
    :D:D:D:D:D:D:D

Hoppas att ni får ballonghuvud, grinigt humör och uppsvälld *ett ord för apparaten* samt finnar på olämpliga ställen, stora fötter och bred rumpa. Gröthjärna är ett måste och jag hoppas VERKLIGEN att ni får stora rattar.

(Ja maken måste ju få lite ögongodis åxå, när man är så knäpp)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7