Inlägg från: Sister of the Night |Visa alla inlägg
  • Sister of the Night

Äntligen fredag del 7

Kan informera om att det är någon slags stödgala på TV! (Sis har noll-koll på verkligheten och har faktiskt ingen aning om vad det rör sig om - än.)
    Jag snappade att herr di Leva skulle uppträda under kvällens lopp.... Mmmm! :) :) :)

Nu är i varje fall Micke Persbrandt i rutan och hjälper till. En minst sagt kontroversiell herre.
    Men nu låter det som att han är inne på ett vettigt spår i varje fall. (Sis har lyckats snappa att han diskuterar problematiken med barnsoldater).

Någon som tittar? :)

• Sister of the Night

*klirrar av ett gäng poletter*

Jo, det börjar klarna nu... :D Det förklarar också herr di Levas utlovade närvaro! :) :) :)

• Sister of the Night

*nu såg jag din länk också :)*

Se där! Jajamensan, janos kan verkligen! ;) :D

• Sister of the Night

Det var en bedrövlig låt Lisa Nilsson framförde just nu *ryser*

*ler styggt åt mig själv*

• Sister of the Night

Hehehe... eftersom att jag totalt saknar koll på saker och ting så har jag heller ingen aning om vad det är ;) :D :D :D

Nåt på TV, antar jag? Visst är det skumt, fast man glor på TV så hinner man sitta här på BT och uggla. Snacka om att man har byggt upp ett litet beroende *skrattar*

• Sister of the Night

:D Absolutttt!

• Sister of the Night

Ja du. *klia klia huvud*
    Inte mycket. Jag är förfärande slö och har faktiskt inte varit särskilt produktiv. Fattas bara att man somnar i soffan snart också... *ler snett* Det är liksom ett så typiskt recept på en såsig lördag :D

Som den lilla Lordi-fantast jag är (jodå, jämte herr di Leva då ;)) så blev jag alldeles uppspelt när de stiliga monstren blixtrade förbi i rutan alldeles nyss :D (De lottar visst ut nån Euro-contest-biljett nånting)

Och janos då? :)

• Sister of the Night

:) Hihi! Tja, börjar man mysa med julstämning redan nu så blir det ju en rätt lång jul... ;) :D Men jag kan nog hålla mig ett tag till. Först är det ju helloween ju! :) :) :)

Ja vet, det _är_ en mysko blandning... eller inte?! *Hmmm-ar för mig själv*
    När det kommer till kritan är ju både Lordi och di Leva riktigt trivsamma herrar! (Jomen.)

*inväntar med spänning de utmanade värstingarna :D*

• Sister of the Night

janos

Åh, rengjort åt katten? *ler brett* Den lilla kompisen som mordhotar fåglarna utanför fönstret? :D

*Aaaaah, dessa katter.... *ler ännu bredare*
    Sis like! :) :) :)

• Sister of the Night

:)

Åh. Nu är det di Leva som sjunger på TV!

• Sister of the Night

Helt otroligt... Jag är halvvägs till Jonte Blundland. Redan! Slocknade nästan under Perellis framförande!

Bäst att säga godnatt redan nu så jag inte somnar ifrån det också :)

*vinkar med snuttefilten under armen*

• Sister of the Night

janos

Jag sluatde med pillren för ganska många år sedan, men jag kan inte påstå att jag minns hur det kändes i samband med detta.
    Däremot väcker din beskrivning av att det gör ont i livmodern och att det känns som att någon hänger i äggstockarna minnet av något jag läste nyligen: Drougges "Lutherska badet".
    Där beskriver berättarpersonen att hennes livmoder känns "tung" och det visar sig senare att hon faktiskt är gravid.

Därmed inte sagt att du är det, men din beskrivning låter inte som något jag kan relatera till - fast jag har "riktiga" ägglossningar varje månad.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7