Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 7

Jag måste erkänna att jag skabaraparkerade häromdan och när jag kom tillbaks stod en p-vakt där och ägnade stort intresse åt min bil. Jag talade om för honom vilka regler som gällde, men hör och häpna, han tyckte att jag skulle följa samma regler som alla andra! Fattar inte...

• äntligen på väg

Efterlyses: en handfull goda idéer. Sågs senast swisha förbi i sällskap med mc´s minne.
    Hittelön mottages gärna

• äntligen på väg

Men... men.. här smiter man ifrån en stund med trygg vetskap om att det är en bra bit kvar till jämnt nr och så kommer man tillbaks och... snopet .

Fast så känner man ju sig besegrad av en mästare oxå, Janos måste inneha världsmästartiteln i jämna nr

• äntligen på väg

Jag är kvar än oxå. Kan han inte vilja bli hämtad snart??? *Trött*

• äntligen på väg

Japp, hämtningsvakten här. Funderar på att börja köra inåt stan redan nu och sätta mig och ta en kopp kaffe tills han ringer. Känns ju inte som det är nån idé att gå och lägga sig, kommer ju inte bli nån kvalitetssömn ändå och det tar ca 40 min att köra.

• äntligen på väg

Hej du med det långa nicket
    Trevligt att träffas . Ska vi kalla dig kort och gott läääängtar?

• äntligen på väg

Äntligen fredag

• äntligen på väg

Äntligen fredag .
    Sitter här och har kletat in en ny färgnyans i håret, så man kan säga att allt är som vanligt

• äntligen på väg

Som ni kan se har tom jag ström härute i skogen, var bara utan några timmar inatt så det gjorde ju inte så mycket.
    Annars var vi verkligen förberedda den här gången med ficklampor med nya batterier extra vatten i dunkar osv.
    Undrar just hur Janos har det däruppe i norr

• äntligen på väg

Hej MC. Jag är oxå alldeles allena.

Maken ringde hem för en stund sedan efter att han vart och gymmat och frågade om det var ok att han åkte och spelade innebandy oxå.

Så jag får väl korka upp på egen hand, men öl låter ju bättre helt klart.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7