Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Äntligen fredag del 7

;);););)

• Fru Cinderella

morrn morn *vrålgäsp*

• Fru Cinderella

Öhm.. *springer iväg och snabbt tillbaka igen* Duger det med bullar från konditoriet? Och sträcker fram ett fat!

• Fru Cinderella

Själv har jag små fluffiga troll i sängen (katter) o de var verkligen inte snälla i natt. Först ville den ena bli utsläppt och sedan den andra.. efter en minut ville ena in och efter tre den andra. Sen fortsatte det så där HELA natten.. och för att väcka oss krafsade de på persiennen och gör det där hemska ljudet som man bara måste resa sig upp över..

*gäsp* lång natt.. trött idag... zzzzzz

• Fru Cinderella

Jo söta är de fluffiga småtrollen.. men ack så jobbiga ibland!!

Kanske inte ska uttala mig föressten, har ju inga barn *gömmer mig under några kuddar*

• Fru Cinderella

Jag o sambon ska mysa ikväll. vi träffas knappt i veckorna eftersom jag jobbar dag o han kväll..

Så det blir vin, kyckling med pasta och saffranssås (Våran favorit ;) )

• Fru Cinderella

*skrattar*
    klart vi träffas här ikväll, tror du jag kan hålla mig ifrån BT en hel fredagskväll *asg* Den var rolig!!

Saffranssåsen.. jo det är ett recept som gått i arv flera generationer och.. nej skämt åsido..

jag köper den färdig o värmer på plattan.. minns inte vad märket heter, men det är i en sån där rund liten mini creme fraishe burk med lock. Står bland mejeriprodukterna. Den är gudomligt god!! mmmm

• Fru Cinderella

Gable

Ohh.. jag har ett wienerbröd som väntar här tills frukostrasten *njam njam*

Har fått jobb nu föressten, sen i måndags. Helt underbart efter att ha gått arbetslös!

• Fru Cinderella

Gable

Tack

Vill du smaka lite??
    *sträcker fram halva*

• Fru Cinderella

Hmm.. tror jag sett saffranssåsen på Willy men är inte säker. Vet dock med säkerhet att jag har köpt den på ICA.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7