• janos

Äntligen fredag del 7

I förmiddags började vi plocka här hemma. Jag lyckades rensa ur några kartongen i förrådet, maken plockade fram skivor från en annan, jag plockade undan skivor, maken hämtar fler skivor

.....ser ni något mönster i detta??? ;)

• janos

Inte kan man kasta stumpen. Farfar har smidit en stumpstake, vilket innebär att man kan elda ljuset hela vägen

• janos

Det är alltid lika skönt att få rensa, kasta, ge bort saker osv. Däremot har jag lite svårt för att kasta hela saker. Då åker dom till myrorna istället, så att någon annan kan få dras med sakerna

Jag fick ångest härom dagen, när jag tänkte på julen och "köptvången", mera saker.....

• janos

Men jag tycker att julen i sig är jättemysig, tills det blir för mycket måsten

• janos

Vi firar varannan jul med min familj och varannan med svärföräldrarna och svägerskan

I år är det dags för makens familj. Det ryktas om att vi ska vara här hemma hos oss för första gången

• janos

*faxar över en hel kartong med julsaker till Gable och hennes man*

• janos

Jag har tänkt att ta någon dag här och där och rensa ur förråd i höst och vinter. Det är ju iaf en tanke ;)

• janos

Gääääärna Gable. Ju fler vi är tillsammans.....

• janos

Jag var så inspererad i fm, men då blev jag avbruten av något. Ja visst ja! Jobb kallas det visst

Svar på tråden Äntligen fredag del 7