Äntligen fredag del 7
Ska ni flytta, Gable? *undrar förvirrat om jag missat något...*
Ska ni flytta, Gable? *undrar förvirrat om jag missat något...*
Har man hängt på BT tillräckligt så. En frockcoat är en sorts lång kavaj, som ska motsvara eller tillochmed toppa finheten hos en frack, men är jämnlång runt om. Fast grejen är att jag tycker fracken är cool! Och vissa ser helt oproportionerliga ut i frockcoat, men det finns säkert de som är snygga också. Snygga män i snygga kläder - få saker slår det, liksom!
Jo, det ÄR ju så personligt vad man klär i.
Fantastiskt! Jag tror aldrig jag har sett ett icke-tjusigt brudpar överhuvudtaget faktiskt - det är väl en av de saker som är fantastiska med BT. Fast bäst är ju utan tvekan Äntligen Fredag!
Och, mina kära vänner, vad är det för dag imorrn?
Äntligen fredag!
Gable, i objektiv mening har du förstås rätt. Men nånstans kan man alltid charmas av lystern i brudparet.
Och du har säkert berättat om er lägenhet, men jag har minne som ett såll... Därav postitberoende...
*kramar om janos*
Mormor är bäst!
Hur är det med Cindy då, vart tog ditt fredagshumör vägen?
Jag har iallafall just pratat länge i telefon med mamma - det var nice. Maken är ute med kompisar i Stockholm så vi får se om jag får fatt på honom innan läggdags.
Jo, vi ses ju inte ofta heller (och brukar ryka ihop efter några dar när vi ses ) men att prata i telefon länge varje helg är himla mysigt.
*kramar om Cindy oxå*
Löser nåt på sikt gör det såklart inte, men om man känner att det lättar trycket för ögonblicket så har ju det också ett värde. Så man får göra det, om man vill!
Och umgänge på mätet har många goda sidor också. Trodde aldrig för ett par år sen att jag skulle känna så starka vänskapsband till folk jag aldrig träffat som till er t ex. Men visst är vänner IRL superviktigt också. Och de saknar säkert dig. Men det är svårt att ta steget...