Äntligen fredag del 7
Hur har du det, Cinderella? Allt väl? Hur går det med bröllopsplanerandet?
Hur har du det, Cinderella? Allt väl? Hur går det med bröllopsplanerandet?
Imorgon är janos ledig!
.....men då får jag jobba på lördag istället
Vilket underbart väder vi har idag. Klarblå himmel, strålande sol och i solen är det +10 grader. (I skuggan har vi -6 grader)
Tror minsann att jag ska ta mig en promenad i solskenet och andas in den härliga vinter luften
Förlåt Rystall. Jag är sååååå dagvild just nu. Trodde att det var tisdag kväll programmet skulle gå, så jag missade det
Jag får programmera hårddisken för lördagen istället, för visst var reprisen då?!?!
Nån som hänger med på en promenad i solskenet?
Sitter här och är lite orolig över makens ben. Han är fortfarande blå/lila
Nä, maken har inte varit till läkaren, men frun har jagat nytt recept till maken idag. Mission impossible!
Därför måste frun kliva upp kl 7, för att åka till husläkaren och hoppas på att dom kan skriva ut ett nytt, för att sen fortsätta mot apoteket och hämta ut det. Vill ju inte att maken ska vara utan tabletter i helgen, när han fortfarande är blå
Men men, han går mycket bättre och ett av hans blåmärken har äntligen börjat bli gul/brunt, vilket är ett bra tecken
Skrattar åt mc´s inlägg. När du skrev att du var upptagen av Arvingarna, så tänkte jag på dansbandet och trodde att det var ett program om dom
Dumma janos ;)
Vad säger ni? Är det dags att korka upp en (eller kanske några) flaska vin imorgon???
Det är ju ändå äntligen fredag då
Hoooo Hoooooo!!! Nu är jag här!!