Äntligen fredag del 7
Maken har legat och spelat poker på nätet, så jag har inte kunnat vara här tyvärr.....
Maken har legat och spelat poker på nätet, så jag har inte kunnat vara här tyvärr.....
Nån som vill ha snöööööö??? Här finns det snö i massor. Flera dm. Jag tror att vi har fått 20-25 cm idag i blåsvädret
*faxar över en hel massa till en längtande mc*
Vilken underbar förklaring Rystall gjorde på vad man gör här på Fredags forumet
Häj häj Cindy!!! Allt väl?
*faxar över minst 28 cm till Cindy*
Får man fråga vart i landet du håller till? Du har säkert sagt, men janos är gammal och glömsk ;)
Rystalls ord:
"Vad man gör en fredag? Givetvis hänger man här på fredagsforumet och snackar om världsliga ting och hur vi skall få jorden att gå runt. Sen brukar vi dricka en jä..ns massa Champagne eller vin eller måhända ett gäng pilsner så att vi blir smått snurriga i planeten, vilket i sin tur gör att vi blir än bättre på att lösa nobelprisfrågor (vi är ju så kloka här inne på detta forum )Eller oxå pratar vi om hur vi hjälper mr Kamprad att bli än rikare.
Vi brukar dessutom slåss om vem som först hinner till de jämna numren. Janos vinner ALLTID!
Allt detta medan våra makar sover i soffan framför nån tradig film och våra så småttingar slummrar sött.
Välkommen!"
Vi ska ju OXÅ snart få tillgång till Kamprads underbara värld. 15:e november är det premiär här i norr. Det ni!!
Är det turas-om-kväll här i afton? Äpv tog hand om 19-slaget, mammacatta från kl 20 och här sitter jag nu i min ensamhet
*passar på att öppna en flaska vin, för att locka fram alla fredisar*
*poff*