• janos

Äntligen fredag del 7

Själv så brukar vi klä granen vid lucia, men efter nyår tar jag gärna ner den

• janos

Nu är det åter igen dags att jobba. Jag förstår inte när man ska få vara ledig ;)

Har jag berättat att jag och maken åker till Sthlm i helgen på romantisk weekend. Det ni

• janos

Wow, vilken bragd Gable. Stort grattis! Men jag tycker nog att du fuskade lite, eftersom du passade på medans jag jobbade ;)

• janos

Nu har jag packat allt utom näsäsären! Det gör jag imorgon bitti.

Imorgon bär det av till Sthlm med maken. Det ska bli såååååå skönt. Hoppas på mycket romantik. Så tyvärr kan jag inte vara med er imorgon kväll och dricka vin. Janos och maken är inte hemma förrän måndag kväll igen

Gissa om jag kommer att sakna er massor. Svaret är........JAAAAAA!!! Trevlig helg till er alla. *kramar på er*

• janos

Tackar för omtanken, Gable! Vi som bor i norr kan behöva en sån påminnelse ;)

*packar ner extra mössor och vantar åt maken*

Fullständig rapport kommer i nästa vecka. Vinterkramas

*janos tassar i säng*

• janos

Äääääntligen fredag och nu åker jag och maken på minisemester! Yihaaaa!

Trevlig helg allihopa!

Lycka till på möhippan Sara!

• janos

Helllllllllo görls! I´m bääääck!

*Sthlms rapporten kommer imorgon*

• janos

Det verkar lungt här ett tag.

Själv har jag jobbat långa dagar både igår och idag pga installation av nytt datasystem på jobbet. Igår blev det kl 7-21.20.....idag blev det bara 9-18

....men imorgon är jag leeeedig!

• janos

Tjolahopp! Här är jag! Ledig och allt.

Vad spännande med att prova brudklänning och boka lokal. Den såg jättetrevlig ut. När gifter ni er? *minnet är bra och alldeles för kort*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7