• janos

Äntligen fredag del 7

Måste få avlägga rapport om våran mini semester.

Fredag: Kom till hotellet vid 21-tiden. Var till Medborgarplatsen och åt en sen middag. I säng vid midnatt

Lördag: Ut på stan hela dagen. På kvällen var vi på R.E.A. *inte riktigt något för oss* I säng vid kl 0.30

Söndag: Fikade med en kompis, var på hockey i Globen, var på bio och såg När mörkret faller, som jag kan rekommendera

Måndag: Ut på stan igen. Ringde mamma som tog sig till Sthlm och åt sen lunch med oss. Vi fick umgås i 2 1/2 timme. Åkte bussen till Arlanda, flyget hem och var hemma vid 21.30

En mycket trevlig helg med mycket innehåll

• janos

Gable, shopping är inget för oss, varken maken eller jag. Vi gick nog 8 timmar på stan och allt vi köpte var en ny mössa åt maken. Jag hade gärna köpt nya pallar till relaxen, som vi hittade, men 1400:-/st var lite väl häftigt

Lycka till med sv*rmor, om hon kommer i helgen, Gable

Hoppas att ni blir friska snart, mc! Ni har haft mycket sk*t hos er ett tag nu

• janos

Det låter trevligt! Hoppas att ni kan boka lokalen och att det blir vad ni har tänkt er

• janos

Ja, glögg och pepparkakor, lussekatter och varm choklad

*janos skriver upp det på handlar listan*

• janos

Visst lystnade vi på ditt tjat och tog med oss både vantar och mössor, men maken ville ha en ny och fin mössa. Det tog oss två dagar i Sthlms butiker för att hitta en som "dög"

• janos

Självklart finns vi här och stöttar i vått och torrt

Jag insåg just att maken och jag har varit gifta i 1år och 4mån idag ;)

• janos

Ett tips redan nu, cindy! Gör klart festprogrammen i tid, om ni ska ha sånna. Vi höll på med dom sista på morgonen, för att skrivaren krånglade.

Ett annat tips är att ta hjälp av folk och se till att dom vet i tid vad dom ska göra och hur ni vill ha det

• janos

Du har nog rätt Anne. Jag kommer att ångra mig säkerligen ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7