• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Cybermamman

Just det. Och vi har världens svajigaste uppkoppling, man får galopperande hjärtstillestånd av att försöka smurfa

Och just i skrivande stund så bröts det igen jag är ledsen tjejer men jag får nog svika ... nu kopplar den upp igen ... skyndar mig att trycka på Posta inlägget

• äntligen på väg

Aha.. dagarna. Jag trodde ett tag att cm syftade på mina kloka idéer: dom susar förbi och försvinner innan jag vet ordet av Skulle oxå vilja veta vart de tar vägen

• mammacatta

måste vara samma ställe som mitt minne hamnat.
    kanske du har sett det anne? nån måste ha skickat det till långbortistan, annars har jag ingen vettig förklaring till mitt dåliga minne... ingen som jag minns iallafall.

• äntligen på väg

Jag måste erkänna att jag skabaraparkerade häromdan och när jag kom tillbaks stod en p-vakt där och ägnade stort intresse åt min bil. Jag talade om för honom vilka regler som gällde, men hör och häpna, han tyckte att jag skulle följa samma regler som alla andra! Fattar inte...

• äntligen på väg

Efterlyses: en handfull goda idéer. Sågs senast swisha förbi i sällskap med mc´s minne.
    Hittelön mottages gärna

• mammacatta

googla lite så får du fram nästa rank...

• mammacatta

ja är kvar!
    hur gick det?

• mammacatta

jag ska gå å lägga mig framför tvn ett trg. är det nåt du undrar över? det finns ju hjälp i första länken annars!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7