• janos

Äntligen fredag del 7

Önskar Gable en trevlig tjänsteresa

Pigga på dig Cindy

Äpv, vad trevligt med julbonus

Själv är jag sååååå trött ikväll. Det blir nog lugnt här hemma ikväll. Laddar för att julhandla i helgen istället. Vi ska till Luleå på lördag och Haparanda (Ikea) på söndag. Det blir första gången vi åker till Ikea, sen dom öppnade för 2-3 veckor sedan

• janos

*janos kryper oxå under filten och somnar*

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• janos

Hääääj tjejer!

Äntligen har maken släppt taget om datorn en liten stund ;)

Jag har läst ikapp, men minnet är för kort för att kommentera allt ni har skrivit

Grattis Rystal till 2400! Bra jobbat

*håller tummarna för äpv*

• janos

Ikväll är det dags för julfest med jobbet och jag är NOLL sugen på det Vill vara hemma med maken istället, men han anser att jag kan åka och äta och sen komma hem. Han har säkert rätt....tyvärr! Jag borde åka

• janos

Har inte fått mens ännu, men har bestämt mig för att testa nästa vecka, utifall att mensen dyker upp.

Känner mig "annorlunda" i underlivet.... *läskigt*

• janos

Oj oj oj!!! Ni missförstod mig helt!!!!

Förstår ni inte vad rädd jag är. Tänk OM det verkligen är så HJäääääääääääääääääääääällllllppppp

Ni har ju dessutom varit duktiga och spätt på ångesten, men era vackra ord ;)

• janos

Jag är fortfarande fundersam över vad jag har gett mig in på....*funderar*

Behöver uppmuntring, tack!

• janos

Skickar en bamsekram till herr och fru äpv! Det är ni verkligen värda

*en till som beundrar er och önskar er all lycka i framtiden*

• janos

Ang julfesten, så dög den. Inte var det den sämsta och inte heller den bästa

Vi brukar ha utlottning av saker som säljare lämnar. Alla tar varsin lott, sen läser chefen upp ett nummer och den personen som har det numret får välja present först. Jag fick mig en gosig fleeceväst, där det står Gorbys, Billys, Fam Dafgård ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7