Inlägg från: anne på grönkulla |Visa alla inlägg
  • anne på grönkulla

*rodnar*

Tack! Du är supergullig du, janos.

Men nöjd är jag aldrig, tyvärr. Kanske är det mest det tryck man själv sätter på sig att vara smart, framgångsrik, vacker och vild samtidigt, vad vet jag. Men jag vet ju oxå vad jag väger...

• anne på grönkulla

Samma här - sitter på kontor hela dagarna... tycker jag äter Ok ändå, men mer motion är nog nyckeln för min del.

Nu är jag dock så hungrig att det dröjer ännu en dag innan jag börjar mitt nya liv...

tjingeling o smaklig måltid!

• anne på grönkulla

fick äntligen tag på min mormor - när det tutat upptaget i ett dygn blev man ju lite orolig - men hon hade ju lagt av luren som vanligt...

• anne på grönkulla

Jovisst o så vet man att det är ok innerst inne, men eftersom hon är 83 så kan man inte låta bli att oroa sig liite lite ändå...

nu har hon t o m skaffat mobil o pratar om att ha internet. Men mobilen svarade hon inte heller i, så...

• anne på grönkulla

Stackarn! Var han blåslagen? Krama honom extra, men försiktigt, janos.

Jo, lite samma här - det tog lååång tid innan vi lyckades förklara skillnaden mellan att mobilen alls avr på och att linjen var öppen och tickade pengar...

• anne på grönkulla

Syr krokar i minsta matt-saken, som ska upp på väggen - men lite dammig var den nog allt - det sticker i nosen... den sista jag köpte påpekade de var tvättad då den tydligen luktade kamel från början (men jag tyckte jag kunde få en kamel på köpet...)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7