Äntligen fredag del 7
Janos: Gå in och visa vem som är julmästarinnan:
¨¨*:+..+:*+*:..;JULTRÅDEN;.:*+*:+..+:*¨¨
Janos: Gå in och visa vem som är julmästarinnan:
¨¨*:+..+:*+*:..;JULTRÅDEN;.:*+*:+..+:*¨¨
Men allvarligt, hur trött är jag???
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1964858.html
Hej Cinderella!
*Häller upp ett glas vin till dig och väntar på att få se vad som finns i shoppingkassarna*
Tack snälla Anne, nu fick vi lite att fundera på!
Hilde: Tack, jag lovar att genast ta tag i det här med granngodkännandet (eller snarare icke-godkännandet )
Janos: Japp, när denna veckan är slut lär jag med säkerhet veta om det är nån Hebbe i magen eller inte. Tyvärr kan jag säga redan nu att jag tror att det är kört... Magen har svullnat upp som den brukar innan "veckan" och det känns som det brukar dagarna innan . Känner mig fullständigt hopplös... Tur att jag har er fredisar som muntrar upp mig iaf
Åh, va gulliga ni é!!! Blev så rörd så jag grät en skvätt! Och Rystall, du har gett mig nytt hopp .
Men nu ska vi inte vara ledsna och tycka synd, utan vara glada och planera för träffen! *Funderar, vad ska jag ha på mig *
Välkommen tillbaks till bredbandland Gable
Ledsen att behöva säga det Gable, men din make har faktiskt rätt.. granen klär man tidigast 1 vecka innan julafton, helst kvällen innan.
APG: Nej, vi har inte bestämt oss. M vill helst ligga platt fall i en solstol och jag vill hellre glassa runt i en storstad. *Ser oss på ett trevligt kafé med en rykande caffe latte och många färgglada shoppingkassar runt fötterna*
Men Gable, nu kom jag på, du kan ju klä halva granen! .
Tänk att jag alltid har så fina och rättvisa lösningar på allt
Frågan är bara hur ni skulle dela av den... vertikalt ellet horisontalt?