• highlight

Highlights bröllop 29 Juli 2006

Vi hade en helt underbar dag på Hällsnäs Herrgard i Mölnlycke med närmaste familj och vanner. Vi hade vigseln utomhus med sjön gröen i bakgrunden och vandrade sedan runt och tog foton med var fotograf Bea. Sedan njöt vi av god mat och kvallen avslutades med dans o fest till 03.00

Ga in på var hemsida och kika på bilder från bröllop och aven från bröllopsresan till Maldiverna.

esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006
  • Here comes the bride!

Grattis! Vad fina ni var!
    Jag gillar verkligen din klänning, vad är det för modell?

• highlight

Here comes the bride!

Tack sa mycket! Jag kopte klanningen i London men det ar en italiensk designer som heter Le Spose Di Gio!

• utvandraren

Gud vad kul att se! Stor grattiskram!! Du var verkligen fin i klänningen! Jag tycker den var 100ggr snyggare på dig än på deras hemsida. Den faller underbart!! Erat bröllop såg härligt avslappnat ut och underbar miljö...

• utvandraren

bilderna i ekan är fantastiska! Var du nöjd med Hällsnäs? Det såg verkligen jättemysigt ut....

• highlight

Izunia
    Tack sa mycket!

utvandraren
    Brollopet var jatte avslappnat och Hallsnas var over forvantan helt underbara!
    Vi var dar fran onsdagen och var familj var dar fran torsdagen med oss och jag vill bara saga att vi blev glatt overraskade over precis allt. De gjorde lixom det lilla extra vad det an gallde!

Hur gar det med din planering?

• -sommarbrud-

Oh så frustrerande!....jag kan inte komma in och titta på dina bilder!
    Det står "Missing Framework" Och jag som är helt lost när det gäller datorer.....
    Är det någon som kan tala om för mig hur jag gör?

Men vill iallafall säga *Grattis*
    Kram kram!

• Thailands brud

Stort grattis! Underbara bilder & ni var så vackra allihop!

Önskar ett ett enormt Lycka till också!

• Lilltrolle

Grattis!! Vilka fina bilder! Och din klänning var verkligen läcker!!

• highlight

sommar brud

Har noll koll pa datorer sa jag har inte en aning om hur du kan komma in. Hoppas nagon annan kan!

Thailands brud & Lilltrolle
    Tack sa mycket!

Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006