• highlight

Highlights bröllop 29 Juli 2006

Vi hade en helt underbar dag på Hällsnäs Herrgard i Mölnlycke med närmaste familj och vanner. Vi hade vigseln utomhus med sjön gröen i bakgrunden och vandrade sedan runt och tog foton med var fotograf Bea. Sedan njöt vi av god mat och kvallen avslutades med dans o fest till 03.00

Ga in på var hemsida och kika på bilder från bröllop och aven från bröllopsresan till Maldiverna.

esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006
  • Noomi

Stort grattis till bröllopet, ni var verkligen jättefina!
    Hälsa syrran! ;)

• Noomi

.... Kan passa på att fråga. Vart i London köpte du din underbara klänning, och hur lång var leveranstiden?
    Vill du får du gärna berätta hur mycket den kostade också.

• highlight

utvandraren
    Min man alskade sin morgongava! I priset ingick 3 inramade bilder och en av dem en forstoring. De 3 sitter uppe pa vaggen! men de andra ar i ett album som ligger i sangbordet!

Noomi
    Tack sa mycket! Kanner du min syster? Vilken av dem?

• Noomi

Elin, vi gick i samma klass på Helliden. Så du kan hälsa från K som ska gifta sig med O. :)

• highlight

Noomi

Jag kopte min klanning i en Le Spose Di Gio affar vid Victoria och leverans tiden var ca 7 manader. Deras klanningar gar pa en hel del och jag tror att de kostar fran 20 000:- och uppat.

• highlight

Noomi
    Grattis!!! Hoppas ni far en underbar dag! Kramis/ Emma

• MrsNyberg2B

Jättegrattis! Fina bilder! Å en supersnygg klänning!

• Noomi

Emma - Ja, jag har förstått att de går på en del... men jag ska absolut kolla upp dem när jag åker till London, även om det blir lite tajt med 7 månader.

• Meddelande borttaget
  • Noomi

Missade att tacka för dina gratulationer, så... tack så mycket! :)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Nova11

highlight, vilken fin vigsel! vill också gifta mig utomhus. Hade ni musik vid vigseln? Fanns det en plan B vid regn?
    Fixade Hällsnäs med det fina arrangemanget/utsmyckningen eller gjorde ni det själva? Kan man få namnet på fotografen ni hade?
    Stort tack på förhand och GRATTIS, ni är verkligen supervackra på alla bilder!

• Meddelande borttaget
  • tanjavanja

SUPER VACKRA! Lite nyfiken med dina ringar, är den med diamat vigsel eller förlovningsring? Påminner om Tiffany's, är det de?

• highlight

Nova11

Jag forsokte svara pa ditt inlagg, men det fastnade i ett filter! Tror de e for att jag skrev fotografens namn! Hon ar ganska omtalad har.
    Tillbaka till fragan! Hallsnas fixade med all utsmyckning och de var helt underbara! Vi hade en back up plan, men den va inte sa bra sa vi e glada att vi kunde va ute i solen! Vi hade 3 pa strakar som spelade under vigseln och champagen mottagningen och de va jatte vackert!

• tanjavanja

Super vacker! Är det 1 ct? Är din vigselring slät i guld utan diamanter?

• highlight

tanjavanja

Den ar 1.32 ct och vigsel ringen ar i platina, men utan stenar! Kande att de blev lite for mycket Bling, Bling med stenar pa den ocksa!

Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006