• highlight

Highlights bröllop 29 Juli 2006

Vi hade en helt underbar dag på Hällsnäs Herrgard i Mölnlycke med närmaste familj och vanner. Vi hade vigseln utomhus med sjön gröen i bakgrunden och vandrade sedan runt och tog foton med var fotograf Bea. Sedan njöt vi av god mat och kvallen avslutades med dans o fest till 03.00

Ga in på var hemsida och kika på bilder från bröllop och aven från bröllopsresan till Maldiverna.

esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006
  • highlight

Here comes the bride!

Tack sa mycket! Jag kopte klanningen i London men det ar en italiensk designer som heter Le Spose Di Gio!

• highlight

Izunia
    Tack sa mycket!

utvandraren
    Brollopet var jatte avslappnat och Hallsnas var over forvantan helt underbara!
    Vi var dar fran onsdagen och var familj var dar fran torsdagen med oss och jag vill bara saga att vi blev glatt overraskade over precis allt. De gjorde lixom det lilla extra vad det an gallde!

Hur gar det med din planering?

• highlight

sommar brud

Har noll koll pa datorer sa jag har inte en aning om hur du kan komma in. Hoppas nagon annan kan!

Thailands brud & Lilltrolle
    Tack sa mycket!

• Meddelande borttaget
  • highlight

lourdes
    Bea ar en proffesionell fotograf som bor i GBG och vi kande henne inte innan brollopet!

jamie1
    Vill tyvarr inte lagga ut nagra secret box bilder pa natet eftersom de ar bilder pa mig i sexiga(inte porriga) underklader som jag gav i ett album till min man som morgongava!

utvandraren
    Min klanning var super bekvam! Den var mest sydd av organsa o siden och det kanndes halt allvarligt som att ha pa sig en pyamas. Det var till och med stretch runt livet sa jag kunde sitta bekvamt och ata utan problem!

• Meddelande borttaget
  • highlight

fiolio & Gudinnan
    Vi bodde pa en jatte liten o och som agdes av hotellet sa de enda som var dar var gasterna (ca 180 st) och personalen (ca 200 st). Det tog ca 15 min att ga fran ena sidan av on till den andra och on var bara ca 50 m bred och med nastan 400 pers sa sag man bara de andra gasterna under frukost o middag. Det kanndes nastan som vi var de enda gasterna! Nastan alla gaster som var dar, var dar pa honeymoon.
    Ga in och kika pa www.tajhotels.com/Luxury/TAJ%20EXOTICA%20RESORT%20&%20SPA,MALDIVES/default.htm
    Min man bokade allt som en overraskning men jag tror han bokade flyg med Sri Lankan airlines och sen bokade han hotellet direkt via Taj och jag tror att allt gick pa ca £7000 som ar ca 97 000:-, men da sparade vi inte pa nagot och hade harliga behandlingar pa SPA och at massa god mat!

• highlight

utvandraren
    Min man alskade sin morgongava! I priset ingick 3 inramade bilder och en av dem en forstoring. De 3 sitter uppe pa vaggen! men de andra ar i ett album som ligger i sangbordet!

Noomi
    Tack sa mycket! Kanner du min syster? Vilken av dem?

• highlight

Noomi

Jag kopte min klanning i en Le Spose Di Gio affar vid Victoria och leverans tiden var ca 7 manader. Deras klanningar gar pa en hel del och jag tror att de kostar fran 20 000:- och uppat.

• highlight

Noomi
    Grattis!!! Hoppas ni far en underbar dag! Kramis/ Emma

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • highlight

Nova11

Jag forsokte svara pa ditt inlagg, men det fastnade i ett filter! Tror de e for att jag skrev fotografens namn! Hon ar ganska omtalad har.
    Tillbaka till fragan! Hallsnas fixade med all utsmyckning och de var helt underbara! Vi hade en back up plan, men den va inte sa bra sa vi e glada att vi kunde va ute i solen! Vi hade 3 pa strakar som spelade under vigseln och champagen mottagningen och de va jatte vackert!

• highlight

tanjavanja

Den ar 1.32 ct och vigsel ringen ar i platina, men utan stenar! Kande att de blev lite for mycket Bling, Bling med stenar pa den ocksa!

Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006