• Chicita

Festlokal i Borlänge

carro skrev 2015-01-25 09:34:06 följande:

Hej, jag ska gifta mig i sommar, så håller på och letar lokaler.. har följt allt ni har skrivit innan, den där lokalen i bergebo hur får man tag i nummer eller hemsida till den ? . vi ska gifta oss i torsångs kyrka så får gärna vara i närheten till den.

Hej, Den här tråden är sen 2006 och de allra flesta verkar ha tagit bort sina konton (det syns på att deras nick blir svarta och inte går att klicka på) 

Lokalen i Bergebo är inte särskilt nära Torsångs Kyrka, det finns nog en bystuga i Torsång också om jag inte minns helt fel, testa att googla "Bystuga i Torsång"

Vi valde att vara i församlingshemmet. Men vill du ha middag med vin och sen fest med alkohol så är det inte direkt bästa lokalen eftersom du inte får ha alkohol om du är i den. Du får inte heller tillgång till den lokalen förrän på morgonen samma dag som bröllopet är och den ska vara städad och klar morgonen efter. Men den är fin, har ett rätt bra kök, bra toalettmöjligheter och är gratis om man gifter sig i kyrkan ;) 

Svar på tråden Festlokal i Borlänge