• jalf

Oups lite snabb... 6

Japp det är ett lager med chiffong i ett lager utanpå klänningen som också går ut i ett släp.

• jalf

Tack för välkomnandet tjejer!!

Cheerful: Tittar på era bilder nu. Vad vackra ni var och vilken underbar kyrka! *kikar vidare*

• jalf

God morgon tjejer!!
    Sitter här me en kopp kaffe och håller på att vakna till liv. Barnen har precis gått till dagis.

Jo skvallret stämmer. Jag och hemlisen är tighta! Världens bästa vän och tärna är hon.

Gillar den här tråden måste jag säga. Vilket gott gäng!!

• jalf

Gerda: Gott med am pannkakor. Själv åt jag rester av två smörgåsar som barnen lämnade. *haha*

Hur funkar de gröna gubbarna??

• jalf

Cheerful::D Ooooo vad gott med en lattemaskin hemma! Här får man nöja sig med Nestlé pulverlatte. :D

Får man fråga vad det är ni joppar med??

• jalf

Det enda jag joppar på nu är att komma från datorn in i duschen, helst innan Hemlisen börjar sitt jopp, för då blir det inte en lugn stund! :D

• jalf

Tjoooooooooooho! Gud vad bra med en egen ordlista/presentation! :D:D:D Tack, tack!! Ska genast läsa allt om er alla så jag kan hänga på här inne.

• jalf

Cheerful: Jodå, det vet jag att de var hos er. De hade SÅÅÅÅÅ trevligt! Jag vet allt...:D:D

Då kanske vi kan plaska i dammen tillsammans? För jag vet att det får plats 6 pers. :D

• jalf

Hemlis: Ja du får väl inget riktigt kaffe nu när inte jag är hemma!! :D Stackars dig....:(

• jalf

Cheerful: Situationen är komlicerad. :D Jag har två hem! Ett i storstan där jag är nu och ett hemma i byn, där Hemlisen bor, fast där är vi bara när vi är lediga eller gifter oss. :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6