• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • drea

Cheers...

Jo jag jobbar i morgon, men som vanligt på fredagar har vi ingen lektion, vilket gör att det känns som helg redan efter i dag! Nog för att jag gillar mina elever, men de kan vara lite "för mycket" i bland!

• Hej baberiba

drea

Isåfall har jag helg hela veckan:D:D:D här är rena rama lekskolan:D:D:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Jämför inte med mig::D:D:D:D ASG*:D

Du ska festa du:D blir inte för odrägglig nu och se till att du kommer hem i vettig tid:D:D:D:D:D är det du och din pappa som ska ha firmafest då:D:D:D:D:D:D:D

Undrar om jag vinner:o har aldrig vunnit ngt innan:o......svårt val...lite trist att behöva åka igen till joppet på EM när man har slutat för helgen:o då känns det bättre med en fika:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Haha... nä det finns faktiskt fler som joppar i vårt företag En till i vår andra butik och sen är det 4 målare också
    Du behöver inte oroa dig för mig, jag ska köra...

• Hej baberiba

Hemlisen

:D:D:D vad skönt att ni är några till då:o annars hade ni fått asa med respektive...och då hade det inte blivit lika qul:D:D:D:D hahahaha.....

Oups..:o ska du köra...:o.....hmmmm...funderar på nåt...:D:D:D...ngt du skrev om i ett mail...som ni ska vänta med som kanske inte har väntat..D:D:D:D:D:D:D

Nope... inte det vi pratade om i mailen.

Jag ska köra för att jag jobbar och kommer komma lite senare än alla andra och sen ska jag jobba imorgon oxå...

• Hej baberiba

Hemlisen

Har ni firmafest ikväll:o var inte den imon:o...

Hmmm jo just det, det är ju bara torsdag idag
    Hela dagen idag har känts som fredag

Tack för att du drar mig tillbaka till verkligheten

• drea

Cheers...

lekskola på joppet... jo det är det här med

Min elever har förresten luskat ut vad den där snygga killen heter... Eric Dane Eduardo Verastegui

• Hej baberiba

Hemlisen

Det var så lite så välkommen tebax till real life:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6