Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Cheers...
Jo jag jobbar i morgon, men som vanligt på fredagar har vi ingen lektion, vilket gör att det känns som helg redan efter i dag! Nog för att jag gillar mina elever, men de kan vara lite "för mycket" i bland!
drea
Isåfall har jag helg hela veckan:D:D:D här är rena rama lekskolan:D:D:D
Hemlisen
Jämför inte med mig::D:D:D:D ASG*:D
Du ska festa du:D blir inte för odrägglig nu och se till att du kommer hem i vettig tid:D:D:D:D:D är det du och din pappa som ska ha firmafest då:D:D:D:D:D:D:D
Undrar om jag vinner:o har aldrig vunnit ngt innan:o......svårt val...lite trist att behöva åka igen till joppet på EM när man har slutat för helgen:o då känns det bättre med en fika:D
Haha... nä det finns faktiskt fler som joppar i vårt företag En till i vår andra butik och sen är det 4 målare också
Du behöver inte oroa dig för mig, jag ska köra...
Hemlisen
:D:D:D vad skönt att ni är några till då:o annars hade ni fått asa med respektive...och då hade det inte blivit lika qul:D:D:D:D hahahaha.....
Oups..:o ska du köra...:o.....hmmmm...funderar på nåt...:D:D:D...ngt du skrev om i ett mail...som ni ska vänta med som kanske inte har väntat..D:D:D:D:D:D:D
Nope... inte det vi pratade om i mailen.
Jag ska köra för att jag jobbar och kommer komma lite senare än alla andra och sen ska jag jobba imorgon oxå...
Hemlisen
Har ni firmafest ikväll:o var inte den imon:o...
Hmmm jo just det, det är ju bara torsdag idag
Hela dagen idag har känts som fredag
Tack för att du drar mig tillbaka till verkligheten
Cheers...
lekskola på joppet... jo det är det här med
Min elever har förresten luskat ut vad den där snygga killen heter... Eric Dane Eduardo Verastegui
Hemlisen
Det var så lite så välkommen tebax till real life:D