Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Gerda

:o elreparatör:o vad ska ni göra;) :D:D:D ojojoj nu är du verkligen rastlös:D

• Hej baberiba

Gerda springer runt runt runtomkring ser sig omkring och där finns ingenting:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Jag pyser snart nu först till Apoteket och sen hem till voffsingen och sen till IKEA:D

• Hej baberiba

Dallis

Jag vet och jag ska oxå dräggla över Markus:D vad blöt han kommer att bli:D HAn kommer att vinna hela :[en. Ingen som slår honom i hans popularitet och sång. De andra som tävlar är inte hälften så bra som han....Ingen konkurrans alls som det var första året mellan darin och daniel och sen då förra året agnes mot sebbe....

• Hej baberiba

Danny är ganska gp oxå:D:D:D men han slår inte Markus:D

• Hej baberiba

Nu pyser jag:D

Trevlig helg girls:D

PUSS:D

• Hej baberiba

gp=go:D jag menar att danny oxå är ganska go:D inte gp:o vet inte vad det är batterier eller nåt sånt:D

PUSS

• Hej baberiba

Morrn:D här är jag:D

Försov mig imorse...grrr....jä**a :[klocka......batterierna är slut så den stannade:o....grrrrrr....vaknade att jag hörde en massa barn cyklandes förbi:o då var klockan 07:50.....:o men iofs skönt med sovmorgon:D

Idag blir det säkert upp och ner vända dagen:o men var inte oroliga jag hann få på mig kläder, skor, smink och kammat mig:p
    :D

• Hej baberiba

:p ja det blir det säkert:D kan Alice få en latte av dig;)
    :D då vaknar jag:D

• Hej baberiba

Gerda

Tack;) gulledej...är aldrig försent för en latte:D

Gerdis cheerup:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6