Oups lite snabb... 6
Hej hopp! Äntligen fredag och äntligen HÖSTLOV!!!
Nu förstår jag varför jag valt att bli lärare
Hej hopp! Äntligen fredag och äntligen HÖSTLOV!!!
Nu förstår jag varför jag valt att bli lärare
Cheers...
Ha ha... ja, man lever ju för loven... och snart är det jul! och sen sportlov... och så påsk.... och sen SOMMAR!
Cheers... hoppas träden inte faller över dig. Själv har vi kolugnt här i Huvudstaden!
Jo, det är rätt bra att vara lärare för det mesta. I alla fall när man som jag har världens bästa elever, jag tror inte att jag mött trevligare 18åringar någon annan stans! Det väger upp den dåliga lönen (23000kr)
God morgon!
Skönt med lov... för eleverna. Vi jobbar som vanligt. Men inte för att vi har så mycket att göra... Vi fikar mest!
Hej...
jo vi jobbar lite, men mest snackar vi skit I morrn ska vi på bio hela dagen och på onsdag har vi ett seminarium som vi alla funderar på att bojkotta, men nu lovar ledningen att vi ska både få gratis lunch, middag och SPRIT, så kommer vi nog i alla fall... såna är vi... lärarna...
Jag har inte heller några julkänslor än... men det kommer väl när vi flyttar och får ta fram ljusslingor och sånt!
Cheers...
Det är nog tänkt att vi ska ta det till kvällen, annars blir alla så negativa... Hon som ska hålla i seminariet är nämligen en konsult som vi ALLA hatar och helst vill slippa. Vi fick henne istället för löneförhöjning, så du kan gissa att alla gillar henne...
Gerda...
Ja, vi ska ha "samkväm" står det på programmet, och det brukar innebära klara drycker i många flaskor...
Gerda...
Det är nog enda sättet att hålla oss kvar... annars drar vi nog redan efter lunch
Ja, det är nog rätt ok!