Oups lite snabb... 6
Hm...vet inte om jag är så bra på att göra dem, men dricka dem är jag jättebra på!! Mmmmmmmmm....KAFFE MEXICANA tjejer säger jag bara. :D:D
Hm...vet inte om jag är så bra på att göra dem, men dricka dem är jag jättebra på!! Mmmmmmmmm....KAFFE MEXICANA tjejer säger jag bara. :D:D
Cheerful: Lång historia. Mannen har ett jobb som gör att vi flyttat runt de senaste 7-8 åren. Bodde i Finland tills förra året, då vi planerade att flytta hem. Köpte hus osv, men så blev det ett stopp i Sthlm. Så vi bor här, men är ofta hemma i byn (typ sommaren och jul). Men nästa år SKA vi flytta tillbaka. :D:D
Ja, jo de där drinkarna!! Fast de har ju ingen alkohol. :D:D Fast det kanske man inte måste ha i allt?!
Åååååå då ska jag ladda för morgondagens fest! :D Håller den på hela dagen eller? Tur att jag är ledig och när jag börjar jobba vill jag ha såna jopp som ni har!!! Ni kan ju tydligen sitta här och festa hela dagarna?! :D
Vilka är era Hunkar?? Vad är det jag har missat?! Är det Husbanden? :D Jag är ju nygift kvinna!
*ASG* :D
Cheerful: Jag jobbqar inte, jag är lyxgfru åt min fotbollspelande Man. Fast jag haqr börjat skärpa mig, så nu pluggar jag för tillfärllet till USKA och börjar praktisera på måndag.
Förresten så är jag riktigt dålig på att ha sprit i det jag dricker, men den sista tiden har Hemlisen varit rätt bra på att fylla mig.:D:D
Herre vad jag slinter på tangenterna!! Ursäkta alla stavfel och extra bokstäver. Skyller på mina lååååååååååånga naglar. :D:D:D:D:D
Gerda: Tankeverksamheten sjunker när man är gravid, allt går lite mer sakta. Och har man varit på väg till stan i 3 dagar, så verkar det vara sant. :D:D Jag vet för jag har gått igenom det två ggr redan. ;)
Mannen spelar för det grönvita laget från söder. Och ja, han är ju rätt snygg. Tycker iaf jag och Hemlisen. :D:D
Här kommer fler bilder om ni vill spana: picasaweb.google.com/rauha78/FridaJoakimsBrLlop/photo
Och min sida finns ju mer: nogg.se/startpage.asp
Gerda: Naglarna blev fixade inför bröllopet. Jag har lagom lång i vanliga fall. Men nu måste jag nog kapa de långa fina för det får man ju inte ha i vården. :(
Tack för komplimangerna!! :D:D:D