Oups lite snabb... 6
Gerda
Har du ingen mat hemma:o stackars dig:o koka en dammråtta vet jag:D:D:D:D
Drick istället är ju fredag idag:D och då ska vi ha fest:D
Gerda
Har du ingen mat hemma:o stackars dig:o koka en dammråtta vet jag:D:D:D:D
Drick istället är ju fredag idag:D och då ska vi ha fest:D
Gerda
Då har du juh mat hemma:D
Trodde du skre Mc n´ cheers:D:D:D:D
:0
Schyyyyyyyyyyyyy jag säger inget:D
Gerda
;) då blir det inte billigt för cheers, men det är det värt bara vi får vår efterlängtade älskling;) tänk på alla kläder och saker jag kommer att shoppa till vår sessa/prins:) han/hon ska få mazzzor av kärlek, fina kläder och leksaker mm men leksaker får det inte bli för mkt av men det ska inte saknas ngt:)
Klart att du ska dricka latte även om du inte fryser:D
Gerda
Nä:D inget juligt hos cheers än:o
:D
Ska iofs snart baka lussekatter men inte för det är jul snart utan för att det är gott:p
:D
Gerda
Jag vet;)
:D:D:D:D
Jag vet att det är svår balansgång med det där med prylar:o....men man behöver inte köpa tex 5dockor räcker kanske med två...osv....visst saker ska de små liven få ha men det får inte bli överflöd utan lagom...Har en kompis som har en dotter på 3år och hon är hjärt och lungsjuk har dessutom läpp&gomspalt....Hon får precis allt man kommer inte in i hennes rum ens för det är saker överallt:o inte ens barnet vet vad hon ska leka med eller komma fram till sin säng:o....det är helt sjukt fel att ha det så....barnet blir ju orolig och förvirrad för hon vet inte vad hon ska leka med........Ska tillägga att hon är en orolig liten tjej som inte kan vara stilla och vääääääldigt klåfingrig..:o
Jag har oxå sett ett sånt där supermysigt stort gosedjur men det är en hund. Den ska jag bara shoppa till vår lilla:D:D:D älskar gosedjur så ska vår sessa/prins få en ior och en nallepuh figur sån där stort gosedjur:D
Sen ska jag shoppa Spöketlaban lekfilt, påslakan till sängen och spjälskyddet:D:D:D
Husbandet pratar redan om att skaffa en fyrhjuling till bebisen:D:D har ju inte ens ngn bebis än:o
:D:D:D:D:D
Morrn:D
Dallis
Vaknat nu:D:D:D:D har mailat dig på BT !:D
Hemlisen
Hade du ätit för mkt innan bröllopet:o
:D:D:D:D:D:D
Vilken tur att det fixade sig med klänningen innan vigseln och att du upptäckte det innan du klev in i kyrkan:o
Antar att du var superfin i din kläning:p vill se kort:)
Hemlisen
Spåtanten Cheers säger att kameran ligger i bilen under sätet:o
Gerda
:D:D:D:D:D:D klar man inte ska skämma bort bebis men bebis ska ändå få allt:D:D:D:D:D:D:D
Klart att du INTE städar:D:D:D det gör ju lillian:o
:D:D:D:D:D:D:D:D
Vilket fnatt ditt husband har fått tror ahn att det pluppar ut en 12månaders bebis på en endast gång som kommer att pilla på alla era saker:D
Min husband har pratat fyrhjuling igen i helgen:D:D:D har ju inte ens bebis än:D se karlar de är bra knasig ibland:D:D:D:D men de är ganska bra att ha:D:D:D:D:D
Igår så såg husbandet sin radiostyrdabil som går på etanol och så tar han tag i den och säger:"men där är ju lilla bilen"....karlar:D:D:D växer de aldrig upp:D:D:D:D sen pillar han med motorcykeln också och pratar ord om hojen som inte jag fattar och då ringer han och pratar med sin pappa:D:D:D:D:D:D:D:D:D