Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Öhhh Gerda gillar oxå att äta det är hon och Dallis som äter ikapp med varandra just nu och så sover dem mkt:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Duuuuktig kicka som kan göra gröan gubbs:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Yepp har en lattemaskin hemma nu:D tack vare Gerda som tipsade mig om en superbra maskin/märke och då köpte jag den:D och den är megabra men dyr var den:o men det var det värt:D:D:D tror att den redan har betalat sig....den går varm hemma:D:D:D fast husbandet klagar att den tar mkt ström:D:D men så är han eletriker oxå:D:D:D:D:D:D:D men han dricker en gärna en latte:o denna matten går inte riktigt ihop:o nån som kan lösa den:D
    :D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf jag joppar som innesäljare på ett megastort företag här ute i bushen (läs någonstans i småland):D:D:D:D:D

Maila mig på cheers_and_happy@hotmail.com så berättar jag mer:D

• Hej baberiba

jalf

Ja bäst att man joppar lite innan hemlisen börjar joppa för sen får man inte en lugn stund:D:D:D men det får jag inte nu heller när du är här:D:D:D:D:D:D

Vet du att hemlisen med husband oh bror har hälsat på oss, det kom på en snabbis:o
    :D:D:D:D:D:D:D vi ska hälsa på dem när vi blir bjudna och då ska vi bada i deras plaskdamm:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Vilken bra idé:D då får du bjuda oss till Hemlisen utan att hon vet om det:D du vet ge igen lite för allt bus hon gjorde på ert bröllop:D:D:D:D:D så kan du busa tillbaka och jag hänger på:D:D:D:D

Självklart att vi ska plaska ihop:D då kan vi ha våra rosa flipflops:p
    :D:D:D

Hehehehe så hemlisen har skvallrat om oss:o hoppas att hon inte berättade allt bara;)
    :D

• Hej baberiba

jalf

Om du inte är hemma var är du då:o du var ju hemma nyss:D

• Hej baberiba

jalf

Eller duschar du på joppet:D och sover där också:D

• Hej baberiba

Hemlisen

MUMS vad gott:D

• Hej baberiba

jalf

Så ni bor i stora staden i veckorna och har jopp där eller?

Svar på tråden Oups lite snabb... 6