Oups lite snabb... 6
Cheers...
Ja, så är det nog... De två gånger per år som vi får alkolhol blir så dyrt att det drar ner våra löner
Cheers...
Ja, så är det nog... De två gånger per år som vi får alkolhol blir så dyrt att det drar ner våra löner
Tjenare brudar!
Skönt med lov... nu är man tillbaka i rutinerna igen. Synd att loven är så korta bara
ha ha här är jag! Jag sitter och tittar på min dator dagarna i ända men jag lyckas sällan få tid att titta in på BT. Just nu sitter mina elever och läser om misslyckade avrättningar i USA och det är knäpptyst i klassrummet.
Morning Cheers,
Alltså de dog till sist, men det tog tid... blä, det var jätteäckligt att läsa. Jag slutade läsa efter en sida, men eleverna fick 5. Men de behövde inte läsa mer än vad de kände för...
Skickade precis ett kul mail till dig!
Hej!
Jag vill också ha en bebis!
Cheers...
jaha var det så man skulle göra Ja, vi övar en del hemma, men än har det inte funkat...
Ja, skicka gärna bilder. Bebisbilder är alltid kul att se på!
I dag är det bara Cheers som pratar med sig själv
Du blev söt Id verkar passa dig!
Morning girls...!
Jag ska fira nyår i Indien Det blir nog kul! Äntligen får vi åka på vår bröllopsresa!
Hej hopp!
Jag kollade inte på idol-finalen eftersom jag hade inflyttningsfest. Men jag satte på TVn i rätt tid för att se vem som vann. Jag tycker nog att det var helt rätt, även fast jag nog tycker att Erik var snyggare...
Cheers... vi ska till Goa i en vecka, kanske lite kort, men 2 är för mycket...
hej hopp!
Skönt att det snart är helg... Bara denna dag kvar... hjälp vad jag är trött!
Snälla kan inte det komma lite snö snart?
Cheers...
Jo jag jobbar i morgon, men som vanligt på fredagar har vi ingen lektion, vilket gör att det känns som helg redan efter i dag! Nog för att jag gillar mina elever, men de kan vara lite "för mycket" i bland!
Cheers...
lekskola på joppet... jo det är det här med
Min elever har förresten luskat ut vad den där snygga killen heter... Eric Dane Eduardo Verastegui
Cheers...
Jag vet inte vem han är, men han är snygg
Cheers,
Mina elever råkade se honom när de Googlade på en annan kille som är med i Greys Anatomy som heter bara Eric Dane, eftersom jag har satt upp bilderna på "vår" kille och vet att jag inte vet vad han heter, kom de rusande till mig när de hittat hans namn. Snacka om bra elever
Hej och glad lucia!
Här är en trött lärare som varit uppe tidigt i ottan och övat på vårt firande.
Om ni inte har nåt annat för er, kan ni se mig och mina elever i vår show som spelades in:
www.walthers.se/databaser/haninge/lucia2006.WMV
Cheers...
Jag tror de var nyktra faktiskt. Vi har knäppa elever... (och en särskola)
Nu är jag helt slut. Ska ta och gå hem faktiskt. Har skickat hem mina elever en timma tidigare...
Morning girls...
Ja, visst har jag knäppa elever Det är nog därför jag trivs så bra här!
Jo, jag hörde det där om hotet mot Goa, jag hoppas att det inte är allvarligt, för jag vill verkligen åka!!!
Cheers,
Vi åker den 25 dec och kommer hem den 3 jan.
Hej hopp!
Snart är det jul! Svärmor har bestämt att vi ska fira hemma hos oss eftersom vi nu bor i villa. Ok, för oss men lite jobbigt eftersom vi drar till Goa den 25...
Ska bli såååå skönt
Va???
Ska ni sno mina pilletter? Nej, då måste jag gömma dem på ett säkert ställe!
Nu är det bara 2 "riktiga" arbetsdagar kvar... på torsdag har vi bara julavslutning och sen på fredag är jag ledig! NICE!