Inlägg från: Hemligt ( fast inte längre) |Visa alla inlägg
  • Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 6

Tjena tjejer!
    Så där... då har man varit på bröllop då
    Det var jätte lyckat och alla hade skitkul, jag skötte min sysslor som tärna och allt var helt underbart. Förutom när min klänning gick sönder, 45 min innan vigseln
    Det var dragkedjan som pajade... Lyckades att få tag på brudens mor som är sykunnig och hon kom och sydde ihop klänningen i ryggen! Efter det så släppte all nervositet, det värsta som kunde hända hade ju hänt och det ordnade sig... så allt annat som tex tal och spex var ju som piss i havet jämfört med klännings incidenden...

Haha.. nä jag hade inte ätit för mycket, den pajjade ändå.
    Skulle också vilja se kort, men min kamera är puts väck
    Jag hade den igår förmiddag men sen är den borta. Har letat överallt och den är borta... innan vi åkte hem igår stannade vi i samhället och skulle in och hämta mat på ett ställe, har för mig att jag lämnade min handväska i bilen och däri låg kameran. Kan ju vara så att nån snott den om vi glömde låsa, kommer inte ihåg. Men om det är så så borde personen tatt hela handväskan och inte bara kameran, eller?

Spåtanten, försök igen... har redan kollat där och den låg inte där...

Jadu, dessa karlar och deras leksaker

Japp

Tjingeling brudar!

Jag har hittat min kamera, yippi
    Den låg hemma i en låda, någon (läs mitt husband ) har packat upp den ur väskan utan att tänka på det...
    Så nu finns det lite bilder från bröllopet på min blogg. nogg.se/frujagdell

God förmiddag

Jadu cheers... håller med, KARLAR alltså
    Har du kollat på bilderna nu? Kanske inte jätte många på mig i min röda klänning men nåt var det ju iaf...

Tackar
    Vet inte om det heter chiffong men det var ett tunt "genomskinligt" tyg utanpå om man kan förklara det så...

Glömde ju säga till er andra... (vet att cheers redan vet) på min sida kolla under frida och jockes bröllop, där är bilderna sen i lördags.
    nogg.se/frujagdell

Jamen då är det säkert chiffong... hur som helst så är den klänningen så jäkla snygg
    Såg att du gjort ett inlägg i jalfs tråd

Nämen hej jalf och välkommen hit till vår underbara tråd

Svar på tråden Oups lite snabb... 6