Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Jag är halvfinne:D så då måste jag vara född på en båt mellan Finnlandet och Sverigelandet:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hur ska man annars förklara det:o
    :D

• Hej baberiba

Russe är välutrustad må jag säga....han kör hellakoptern för fulla muggar:D:D:D jag ser på och njuter:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Har du latexkallingarna på dig när du är hemma med husbandet:p

• Hej baberiba

Jisses är det bara jag som pratar med mig själv eller....ok:D hej cheers hur mår du? jotack jag mår bra. Var är alla? vet inte. Men vi får prata med varandra eller hur? ja det är får vi göra helt ok med mig. Vad ska du göra idag efter joppet du slutar ju 12:15? jag ska til min 89 åriga mormor som är supercool och helpigg och vi ska på stan och shoppa loss:D Åhh vad kul! jag vet:D:D:D:D:D:D:D sen ska vi göra god middag till min husband kommer dit:p

:D:D:D:D:D look who´s talking now! - Cheers X2...:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Inte kan du shoppa luciakrona en fredag:o då har vi juh fest här:D:D:D då ska man hålla sig på Oups :D

• Hej baberiba

Gerda

Tror det är ensamma cheers som talar:D:D:D:D

:D:D:D:D Latexjalf :D:D:D:D:D:D:D KUL:D

Vi finnar är :[söta;)

Men ni får ju en asiat/norsk/svensk bebis:p så söt den blir;)

Vår bebis blir en Kinabebis:D tänk vad söt den kommer att bli:p

• Hej baberiba

Hemlisen

Nakenfiiiiiiiiiiiiiiisar är vi allihopa:D

vickan hade inte så mkt att komma med mer än att Madde gillar Borat:o och Phille gillar att vara naken under byxorna:o Lillian har hängt på där så hon har varken trosor eller BH....moahhhhhhhh....:D vem vill ha Lillian till städtant nu:D

:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Du är inte heller lite knäpp själv:D:D:D:D:D:D:D men kul har vi:D

• Hej baberiba

Mer Schkumpaaaaaaaaaaa nån:D

• Hej baberiba

Jisses Lillan är portad överallt:o vad göra:o

OK jag spanar efter en vikarie8)

Svar på tråden Oups lite snabb... 6