Oups lite snabb... 6
Morrn:D
Morrn:D
jalf
Bra att du skvallrar vad hemlisen gör på joppet:D:D:D:D
Hemlisen
Kul att du ger igen lite på jalf;)
:D
Gerda
Jag är duktig på mkt:D:D:D:D du skulle bara veta;) hehehehe
Jag säger då det..:D är tur att man inte har msn på joppet:D:D:D:D:D skulle bli värsta terrorn och det räcker faktiskt med BT:D
Gerda
Bäst att du går snart då så du hinner fram:D
Frullen vid 03 räknas inte:D
08:an
Vad har du för jopp:o
:D
Puh då har jag inget att vara orolig för;)
:D:D:D:D
Dallis
Precis så sa jag till Gerdisen oxå:D
Jasså du är k*t-perioden enligt Gerdis:D:D:D:D:D:D:D:D ASG* hamnar man i en sån när man är gravid:D då vill jag oxå vara gravid:D:D:D:D tror inte jag blir det när man ska adoptera eller:D:D jo det blir man för jag är nog inne i en sån period nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Du ler och tar emot pengar låter som ngt oanständigt jopp;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så nu behöver jag inte vara orolig :D:D:D:D:D:D du joppar som kassörska och det är super:D
Gerda:o
Vad gör du:o sabbar du sidan:o
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja jag har förhäxat dem:D:D:D:D:D:D:D dem är MIIIIIINA bara mina:D:D:D:D:D:D