Oups lite snabb... 6
cheers
:[ också!! Trodde jag kunde skylla på bebisen :D :D :D :D
Jaja kladdkakan får ligga kvar i frysen ett tag till :D :D
cheers
:[ också!! Trodde jag kunde skylla på bebisen :D :D :D :D
Jaja kladdkakan får ligga kvar i frysen ett tag till :D :D
cheers
Men den kan ju bli gammal om den ligger där för länge och det vore ju synd :o :D :D :D :D
Gerda
Klart att vi får äta vad vi vill, det är ju inte vi som styr suget utan bebben, känner vi sug efter kladdkaka och annat gott så är jag helt övertygad om att det är bebben som vill ha det :D :D :D :D
För er som är intresserad så ligger kladdkakan kvar i frysen... än så länge :D men idag ligger den nog pyrt till, det är snöstorm och då får man ju kura i soffan och äta gottit väl?! :D :D
Snacka om att man kan drömma konstigt, två nätter i rad har jag drömt om IdolMarcus, att vi får till det rejält :D
Visserligen tycker jag att han är en riktig läckerbit men ändå... är det gravhormoner som spökar tro :D
Gerda
Gött att höra att det inte bara är jag som drömmer om karlar :D :D När jag tänker efter så var det likadant inför bröllopet :D :D Fast då var mer om f.dettingar nu är det mer karlar som är sexiga :D
Men vilken konstig dröm om Andreas :o
Gerda
Ooja de är både snygga, sexiga och vet vad de gör ;) :D
Ska nog inte berätta för N att jag drömmer om IdolMarcus, så kanske jag inte får se på Idol händanefter :D :D
Ja jösses vad hormoner kan ställa till det, undra vad dina drömmar kan betyda :o
cheers
Då ska jag genast hämta upp kladdisen från frysen :D :D
Ni blir ju snart en familj, ni har ju en guldklimp i Kina som väntar drömma om sexiga karlar får man göra även om man inte är gravid :D
Nä klart jag inte glömt Arre, jag har bara hittat en hunk till :D :D
cheers
Vänta måste kännas oändlig för er, förstår att det är jobbigt
Hoppas det går på hos farbror doktorn!
Nu ligger kladdisen på tining :D
cheers
Bra att du gick igenom besiktningen :D
Kladdkakan var mumsig, men jag tycker att jag var lite duktig för jag tog bara en liten bit av den *stolt över mig själv* :D :D
Hallå brudar :D
Ikväll är det Idol och då ska jag dräggla över Markus :D :D :D :D