• jalf

Oups lite snabb... 6

FINNAR ska det vara ;)

• jalf

Brudar!

Jag kom aldrig iväg till Sthlm-city idag, för svägerskan ringde och tjatade i 2 timmar! Så det enda stället jag har varit på är i telefon. Blir så trött på Hemlisen som bombar mig på MSN samtidigt. :D:D:D

Dallandra: Kul att träffas! Det är som sagt jag som är Latex-Jalf! :D:D:D:D:D:D Men jag bjuder på det. Och Hemlisen är nästan ännu snyggare i sina kallingar, fast det är nog mest hennes Husband som använder dem nu. ;) Hemma i köket när han lagar mat åt sin fru. Han är väldigt huslig och vältränad förstår ni. :D:D:D:D

Gerda: Tack, flickorna är underbart söta! :D Fast det tycker man nog alltid att ens egna är.

Cheerful: Skicka lite mer schumpa för min är slut.

• jalf

Cheerful: Min adress är rauha78@hotmail.com, jag ska maila den med. ;)

Gerda: Det blir så svårt att få med svägerksan för det är ju 50 mils avstånd!! Oslo-city låter riktigt kul. :D:D:D:D Och någon shopping i helgen blir det inte för mannen har match, mot norskar för övrigt. ;) Och att shoppa med två små busfrö är inte så roligt.

• jalf

Godmorgon!! :D:D:D:D

Har ni haft en bra helg??

Cheerful, ser fram emot bombningen, tyvärr får jag nog skära ner på min BT-tid rejält from i morgon, då börjar allvaret: PRAKTIK!! Börjar blir lite rädd...

Håller med om att Johan borde åkt i fredags, men han är ju så gullig så han kan åka nästa vecka, det handlar ju bara om Marcus och Erik ändå. :D:D Erik och hans band EC skulle spelat på vårt bröllop, men så gick han och hamnade i Idol. Det verkade ju lugnt när han åkte ut flera gånger i början. Men, men...:D:D Vi hade ett annat skitbra band ialla fall.

• jalf

Cheerful: Hehe, mailbombad blev jag!! Det plingade till hela tiden ju! :D:D:D Skrattade gott åt mailen. :D:D:D:D:D:D

• jalf

Hemlisen: Jag ääääääääääääääälskar dig. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Var bara det. Nu går jag och träffar min handledare. Hörs sedan.

• jalf

Så har man fått schemat då. Bara så ni vet, när ni saknar mig fruktansvärt här inne, så jobbar jag ALLTID, men har en ledig dag på torsdag och en nästa tisdag. Så då ska jag nog pressa in lite tid med er:D:D:D:D:D:D:D:D Så var man ute i arbetslivet!! :( Jag vill joppa på såna jopp som ni, som kan surfa här hela dagarna! ;););)

• jalf

Cheerful: Wow, bra joppat!! :D:D:D
    Själv har jag ju knappt jobbat något på 8-9 år så det är väl därför det känns lite skrämmande. :D:D Hur ska man hinna allt?! Men jag förstår nog att man överlever, det gör ju de flesta. ;)

• jalf

:D:D:D Jag har kommit på något kul att störa andra som faktiskt JOPPAR med. De som är dumma nog att ha på sin MSN hela tiden: Jag hittar på löjliga sånger och spelar in och skickar som ljudfiler på messenger. (Till hemlisen :D:D:D)Jag har så sjuk humor idag att allt är jättekul! :):) Fast hon svarar ju inte, så hon säljer nog en pensel till någon bondlurk. :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6