Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Hemlisen

Vet han inte att man inte får handla ngt själv så här i juletider:o
    :D:D:D:D manv et ju inte vad tomten kommer med:D:D:D så jag tycker att du kan köpa ett par såna ändå för han får faktiskt skylla sig själv att han köpte ett par till sig..:D:D:D:D så när han får din present så tröstar han inte att byta den så då får han byta sina andra dojs istället:D:D:D

• Hej baberiba

Jag tror att jag ska ge husbandet ett fiskespö (som han kan ha i sin spöhållare på båten) han har två hållare och ett spö har han redan och han gnällde över ett annat spö han hade hela sommaren att det var värdelöst så jag ska köpa nytt till honom så han har rediga grejjor när han fiskar:D

Sen när han har fiskat så får han gärna lukta gott så jag ska köpa ngt rakvatten till honom eller Edt:D

• Hej baberiba

Shit alltså:D då får han skylla sig själv:D:D:D eller så får du komma på ngt annat:o
    :D:D karlar ställer så alltid till det:D

Vad önskar du dig av husbandet?:o diamanter kanske:D:D:D

• Hej baberiba

Jag har inte önskat nåt än:o men husbandet vet att jag är galen i smycken:D:D:D:D

Tur att vi har våra gubbs:D:D:D annars skulle vi inte ha ngt att prata om:D:D:D:D

Nu pyser jag...

PUSS nakenfiiiiiiiiiiiiiis:D:D:D:D

• Hej baberiba

Cheers anmäler sig:D

• Hej baberiba

08:an

När börjar du joppa?

• Hej baberiba

oj det blir en låååång dag på joppet...:o..Men skönt att man har ett jopp att gå till..

Vad gör du annars? ngt kul?

• Hej baberiba

Jag joppar:o är seeegt idag....är inte på hugget idag...:o

• Hej baberiba

Haå det så bra nu när du ska jobba:)

Svar på tråden Oups lite snabb... 6