• Dallandra

Oups lite snabb... 6

cheers
    Håller helt med, ingen är ens i närheten av Markus Sedan så gör det ju inget att han är en riktig goding :D Kan inte fatta att han bara är 25 (?) år!! Sexbomb :D :D :D

Trevlig helg!!!!
    Kramisar!

• Dallandra

Hallå brudar! :D

Ingen bra dag idag, har värmesvallningar och mår illa.... hoppas det är tillfälligt vill INTE börja må illa igen

Men jag har ändå lyckats smälla i hop en deg till limpor *känner mig duktig*

• Dallandra

cheers
    Du har mail

Nu har illamåendet lagt sig lite men jag är så varm så jag kokar... Men jag ska väl inte klaga, kunde vara värre :D

• Dallandra

cheers
    Du har mail igen :D

Jag ska lägga mig i soffan och titta på tv sedan ska jag äta lite lunch...

• Dallandra

I dag känns det lite bättre men jag är såååå trött och jag ska iväg och jobba snart.. känner inte för det, vill ligga i soffan och ta det lugnt, inte för att jag har ett stressigt jobb men ändå...

I går när jag var hos barnmorskan kollade hon mitt blodsocker, hon frågade om jag ätit nyligen, det hade jag gjort, hon sa att det syntes... jag sa däremot inte vad jag ätit... nämligen gammaldags gräddkola, bra mot illamående :D :D

• Dallandra

Nu är jag tillbaka igen, har ätit lunch och har just nu ett godis/söt sugen utan dess like, måste vara bebisen som behöver godis :D :D

cheers
    Kilar över till FL*svisch*

Ja se karlar och deras leksaker :D :D

• Dallandra

cheers
    Vi hade haft hysteriskt kul tror jag, värsta brudarna :D :D :D

Jag skulle egentligen gjort julgodis för att provsmaka idag men vi fick inte handlat ingredienserna igår.... men jag måste snart ha något gott att äta, det är givetvis bebisen som vill ha, inte jag :D :D

Haha den leksaken är de förtjusta i redan som bebisar har jag hört :D :D

• Dallandra

cheers
    Japp hungrig var ordet men nu har jag ätit lite

Svar på tråden Oups lite snabb... 6