Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Hemlisen

Ingen nyförälskelse här inte:p fniss.....:D men så har vi inte heller varit iväg på weekend;)

Helgen har trots detta varit bra:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Har shoppat alla julisar i helgen och sen slog jag in den:D det var kul:D ska ev göra en sorts julgodis ikväll MUMS:D imon ska jag baka frallor och på onsdag är det julbord med joppet och på torsdag åker tomtarna fram och fredag pyntar jag:D så det är fullt upp hela veckan med julkul:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Jag tycker det är lite joppigt med julstöket så jag försöker göra så lite som möjligt:D:D

Men det är kul att få julisar:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Nja sådär....det roligaste är att pynta lite och klä granen sen är det absolut quligaste att öppna julisar:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Vilken "kul" svärmor du har:D:D:D som har bestämt så:o
    :D:D:D

Då kan också svärmor ta med all mat och sen städa upp efter julaftonen så åker ni på semester:D

• Hej baberiba

Dallis

Maraboufudge låter gott:p har du recept hag kan få?:D

vad skönt att du har fått sova gött:)

Gissa vem som är med i min bil nu till och från joppet??:o

• Hej baberiba

Hemlisen

Vem vill inte det:o
    :D

Jag vet....men schhhh säg inget till drea nu bara men du och jag kan ta den rosa hellakoptern och hämta dreas flygbiljetter hon har juh två:o så åker du och jag:D:D men schhhhhhhhh.....säg inget nu bara...:o

• Hej baberiba

Hemlisen

Ser att du har brillorna på dig redan 8) ok jag fixar hellakoptern så kommer jag förbi och hämtar dig:p....

Det är Russe som kör hellakoptern:p vi måste juh få med ngn hunk till Goa;)

• Hej baberiba

Morrn girls:D

Drea
    hehehe jag ser dig hela tiden8) har mina spiongogglar på mig8):D så jag hittar dina piletter:D:D:D

Dallis
    indier är söta men våra hunks är sötare:p

Gerda
    mår L bättre idag:o hoppas det:)

• Hej baberiba

dallis
    :d:d:d:d yepp:d:d:d:d:d lyx kallar jag det:d

Svar på tråden Oups lite snabb... 6