Inlägg från: Hemligt ( fast inte längre) |Visa alla inlägg
  • Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 6

Nä nu måste jag få nåt gjort, jag har ju ett jopp att sköta oxå... hmm fast det kan man inte tro... trodde ett tag i min vildaste fantasi att oupsa var mitt jopp, men tyvärr så var det inte så...
    Om vi inte hörs mer idag så ses vi på kalaset imorgon

Tjohooo
    Har ni fest eller

Gerda
    Norrmän är ju ett himla käckt folk så det är inget att oroa sig för... det kommer bli kjempe grejt

Du är allt givmild du jalf... Det finns några riktigt bra bilder där, särskilt den där jag har dom snygga latexkallingarna på mig

Men cheers har du fikat med vickan
    Rapport,rapport,rapport... var ju sketa längesen jag hörde nåt från "familjen"

När jag är hemma med husbandet är jag ju nakenfiiiis, det vet du väl... du och jag och våra husband

Å herre... har hon slopat både bh och trosor... hos mig kommer hon då inte då, det är ett som är säkert... tyngdlagen lär ju ha tagit ut sin rätt på stackars lillis

Nä vågar inte... för det är ju du som är spanarn och vad vår spanare luskat fram går aldrig att gissa, du e en klass över mig i det läget

Oups va tiden springer iväg... fick besök, en kompis som var här med sin lille son på 4 månader villocksåhabebissjukan drabbades jag av nu kan jag säga...
    Hur som helst, tänkte bara önska alla en riktigt trevlig helg

Hajk!

Efter fredagens tävling så har jag ändrat mig... ERIK MÅSTE VINNA! Har alltid tyckt Markus tidigare, men lille pojksöte Erik med dom underbara ögonen stal mitt hjärta när han sjöng Bed of Roses

Svar på tråden Oups lite snabb... 6