• summerjune

Nu har vi gjort det!!

Den 9/9 smällde det! och det var så underbart! Vi var så oroliga för vädret för att det var ju moln och regn hela tiden innan, men vädergudarna var på vår sida trots allt! Allting gick så smidigt och alla gäster hade jätte trevligt, vart inte en enda tyst stund under själva middan. Jag kan verkligen inte komma på något att klaga på förutom att jag själv var i 18:e veckan och kunde inte dricka skumpan...

Sedan var det bröllopsresa till Malaysia och Singapore direkt, helt fantastiskt!

Kolla gärna in vår hemsida med bilder och sånt: www.teichert.se

• Svar på tråden Nu har vi gjort det!!
  • summerjune

Tack för alla lyckoönskningar! Vi är lyckligare nu än någonsin iom att vår första bebbe är i full gång och sparkar hela tiden nu i magen

Randis - Klänningen är från Garamaj. Jätte skojigt att ni alla gillar den. Kostade en slant men det var värt pengarna, så mycket beröm som jag fått den dagen, hehe.

Min kille var så nervös under vigseln, när skulle säga löftet, tappade han helt mitt i och fick säga om tre gånger för att få det rätt och min tärna blev så rörd när under solosången när hon såg tårarna i våra ögon så att hon fick springa in i sido/prästrummet för att leta efter näsduk...

Jag får fortfarande stort smil när jag tänker tillbaka...

Svar på tråden Nu har vi gjort det!!