• chiqitita

Borde vi inte ha Starbucks i Sverige??

Ett sånt kaffedrickande land som Sverige borde väl ändå ha Starbucks.....vad tycker ni?

• Svar på tråden Borde vi inte ha Starbucks i Sverige??
  • chiqitita

Jag undrar också vad skälet är till att dom inte öppnar i Sverige.....Gott är det!

• Marlean

Taco bell... mmm... verkar gott.

• picachu

Nämen inte en till McDonald's! Om de kommer kommer det sluta med att de köper upp alla små minicaféer som satsar på en nish men kanske inte har så mycket kunder... Starbucks kan hålla sig borta!

• förhoppningsis

Taco bell vore bra, så mycket bättre än den tacokjedjan i har nu...

• Lilla Li

Jag skulle vilja slå ett slag för Dunkin Donuts!

• Sayurii

vad har vi för tacokedja nu? (jag bor på landet :D:D)

• Mitt hjärta är hemma

Tacokedjan som finns här heter Taco Bar och de har riktigt usel och äcklig mat.

• Duchess

Jag vill också ha Dunkin Donuts! Blev beroende av dem när jag bodde i Canada... :)

• förhoppningsis

Dunkin Donuts vill jag oxå gärna ha! Har försökt äta mig igenom deras sortiment när jag hittat dom på flygplatser men har hittills inte lyckats.

• Studstjejen

En Kanadensare berättade för mig att våra svenska så kallade Donuts var en skam, och att de inte är i närheten av så äckliga i USA eller Kanada. Frågan är om jag egentligen VILL att donuts ska vara godare än de är idag. Jag skulle ju bara bli fet!

• drömbrud

Starbucks Har det ända kaffet som jag gillar!!!
    Så fort jag är utomland dricker jag kaffe av olika varianter, men inte i sverige...

Svar på tråden Borde vi inte ha Starbucks i Sverige??