Stockholmsbrudar nya kompisar 3
ok, det ser ut att det är bara mig och catavini den här gången... men vi borde träffas oss all inan jul också!
catavina
you have mail!
ok, det ser ut att det är bara mig och catavini den här gången... men vi borde träffas oss all inan jul också!
catavina
you have mail!
catavina
hur laget? jag sitter nu och dricker lite te. jag vänta för m2b att komma hem och då ska vi dricka lite glögg!
jag förslager (suggest) att vi att träffas igen nästa lördag kväll... vad tycker ni? 17:00? fika med vin?... kanske vi ska löna den efter en jobbigt dag av handlar på julklapper!
ok... hur passer nästa vecka, tisdag eller onsdag kväll for ni? vi kan förtfärande har det hos mig kankse...
måndag/torsdag är ok för mig, men tyvärr är min m2b hemma så det funker inte att har det hos mig...
vad tänke ni att åke någonstans special för afterwork drinks i stället på torsday nästa vecka?... gondolen kanske?
någon annat som kan kommer nästa torsdag?
nu är vi tre!
tar det lungt Majn! kommer ihåg att har det bra också!
så är det mig, Gumsestumpan och wunja bara? det finns en annan swinglish tjej som ska följa med också. vilket tid ska vi träffas? 1830?
precis. vi kan träffas där bredvid hissen. ibland kan man gå in till huset och tar hissen utan avgift... men bara om dorren är oppet.
ok, så jag ska inte vara bredvid datorn i effermiddag så vi ses bredvid katarina hissen på kl 18:30
tack allihoppa för en väldigt trevligt kväll!
Wunja
har du fått din secret box bilder ännu? är du njöd?!! jag tänka lite nu på att göra så för vår 5 årsdag i januari...
Cavatina
hej! allt ar bra med mig...men jag ar i usa nu! det ar varmt och soligt ut! hur ga det med du?
Wunja
vi kom 18:e dec och ska aka hem 2:e jan...
jatte kul med secretbox! jag har tankt pa sistone att gora sa for m2b for var 5 ars dag i januari, men ar inte sakert att jag har rad efter julsemester! vi ska se!
God Jul allihoppa och gott nytt ar!
hej alla tjejer!
16:e är bättre för mig!
ska jag börjar en nu tråd? jag ska oppnar den nu och ligger länken härinne också!