• highlight

bilder från Emma Yngves bröllop!

Hejsan tjejer!

Har inte hängt sa mycket på Skövde trådarna men jag ar ju trots allt född och uppvuxen i skövde sa det ar ju möjligt att jag kanner till ett par av er! Jag gifte mig i Juli i Göteborg och hade en underbar dag! Har lagt in mina bilder på my space!
    esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden bilder från Emma Yngves bröllop!
  • highlight

Hej brudar!

Tack for alla fina ord!

Jag&Du
    Vi bodde pa ett Taj resort, du kan ga in o kika pa deras hemsida! Det var en helt underbar liten o, bara 15 min med bat fran Male airport.
    www.tajhotels.com/Luxury/Taj%20Exotica%20Resort%20%26%20Spa,MALDIVES/default.htm

lykke07
    Var vigselforrattare hette marianne Lindblom och jag tyckte hon var helt OK, men vi valde henne framforallt for att hon var den enda som kunde halla vigseln pa Svenska och Engelska!
    Men hon var valdigt oppen for forslag om att lagga till dikter och hoppa mellan spraken under vigseln!

Ruffselsnuffsan
    Jag har kopt min klanning i London och den ar av en Italiensk designer som heter Le Spose Di Gio! Klanningen var helt underbar och jatte latt och med lite stretch runt livet sa den var verkligen super bekvam och snygg! Vet ej om dem har nan affar i Sverige men deras hemsida ar:
    www.le-spose-di-gio.it/

Lycka till allihop!

• highlight

Ruffselsnuffsan

Japp de var den verkligen!
    Jag provade en anan ocksa, men nar jag provade att satta mig ner sa kunde jag knapt andas ochjag satt precis kapp rakt! Sa det fick bli den bekvama klanningen aven om den va lite dyrare!

• highlight

krizzy

Brollopsresan var verkligen helt underbar och jag kan verkligen rekomendera maldiverna! Men den kom inte billigt, kostan ungefar lika mycket som en ny liten bil! Vill inte lagga ut exakt pris har men den va ganska dyr men de var vart de!!! Mmmm... myser!!!

föralltidhans
    Ga in o kika pa hemsida som jag har lagt ut tidigare!

Princessdiamond
    Det var en bild som jag satte pa listan och jag tycker den blev super bra! Skoj med alla gaster pa en bild!

• highlight

Örebroare

Vi var dar i augusti, som ocksa ar en regn manad, men av 14 sa hade vi bara 3 dagar med regn/moln. Resten va helt underbara och jag kan verkligen rekomendera Maldiverna!!!

Svar på tråden bilder från Emma Yngves bröllop!